Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem under formatering


Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Fant ut at jeg skulle formatere PCen min, grunnet veldig mye boss på hard-disken.

 

Det er en liten stund siden det skjedde (ca 2 uker), så jeg husker ikke nøyaktig hva, men jeg skal prøve å forklare så godt som mulig. Jeg har formatert pc-en selv før på denne måten, så feilen skulle ikke oppstå.

 

Jeg begynte med å sette inni XP cd-en min (Home Edition), for å så trykke 'Neste' til jeg var ferdig. Jeg kom så langt at Windows ba meg om å restarte pc-en. Jeg restartet pc-en, og kom så langt at det kom enn lade-bar på skjermen. Den stoppet på 90% ca (står ikke merket, men tipper 90). Tenkte jeg skulle gi den litt tid, så jeg gjorde noen småting for å få tiden til å gå. Da jeg kom tilbake sto den fortsatt på 90%, så jeg slo av pc-en og slo den på igjen, og den stoppet igjen på 90% :dontgetit::no:

 

Har selv lite peiling på pc. Tenkte jeg skulle poste her først istedenfor å betale i dyre dommer for å få det fikset.

 

XP cd-en er original. Jeg har prøvd å starte pc-en med andre cd-er. Har tilogmed rotet meg inn i BIOS og gjort at pc-en skulle boote uten cd, men den ville ikke reagere.

 

Problemet er enkelt og greit at pc-en nekter å fungere på noen som helst måte, og jeg har ingen som helst aning hva jeg skal gjøre.

 

Håper dere kan hjelpe meg med problemet :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel verdt ett forsøk, takker.

 

EDIT: Funket dårlig. Jeg burde kanskje nevne at jeg kan velge mellom å starte windows XP, eller å fortsette installasjonen, men tastaturet nekter å fungere i akkurat det øyeblikket, så jeg får ikke valgt noe som helst.

Endret av magflue
Lenke til kommentar
Er vel verdt ett forsøk, takker.

 

EDIT: Funket dårlig. Jeg burde kanskje nevne at jeg kan velge mellom å starte windows XP, eller å fortsette installasjonen, men tastaturet nekter å fungere i akkurat det øyeblikket, så jeg får ikke valgt noe som helst.

9279302[/snapback]

Hvilken kontakt bruker tastaturet ditt? PS2 eller USB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...