mad_arab Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har endt opp på en pc på jobb der noen har lekt seg med størrelsene på ikoner og tekst. Er det noen måte å resette det til standard på? Jeg har prøvd å justere manuelt, men klarer ikke komme i nærheten av noe som er brukbart. OS'et er Windows XP 32bit.
Kakerlakken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har du prøvd systemgjenoppretting? Om du har punkt langt nok tilbake i tid.. Jeg er ikke helt sikker på om det fikser ditt problem, men om du har muligheten er det kanskje verdt et forsøk.
mad_arab Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Systemgjenoppretting er dessverre avslått. Litt irriterende at det er så vanskelig å finne standardoppsettet for dette. Man ville jo tro at så mye som folk roter med windows oppsett, så ville MS gjøre det lett å sette tilbake....
mad_arab Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Noen som har noen flere tips på dette? Det gjelder også selve innloggingsskjermen (classic, ikke den xp style saken), og det gjelder alle bruker kontoer. Hvordan får jeg det tilbake til standard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå