Gå til innhold

Vurdering av denne bærbare fra elkjøp.


Anbefalte innlegg

Kan noen gi en vurdering av om denne er verdt prisen? Jeg kjenner ikke engang til CPU-navnene på bærbare så har dårlig grunnlag for å sammenligne.

 

Ei på jobben som skal kjøpe seg og den skal visstnok bare brukes til litt tekstbehandling, surfing og sikkert spille noen mp3-filer. Dvs enhver PC er god nok hehe, lurer bare på om prisen er ok i forhold til hva man får andre steder. :hmm:

 

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Om det dukker opp flere PCer på den sida så er det den ADVENT8315 til 4K jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, prisen er OK sammenlignet med andre i samme prisklasse. Men man får hva man betaler for. Det er ikke akkurat noen racer på noen måter.

 

Det kjipeste er etter min mening kombinasjonen 384MiB ram* + Vista. Det er bare dømt til å gå tregt, men så er det jo billig å oppgradere minnet i den.

 

* Av de 512MiB er 128MiB lånt bort til grafikkortet.

 

NB: "Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker."

Dette gjelder også de som det ikke står "internettpris" på.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp den!

Vet om en som har samme type og den blir voldsomt varm, hele tastaturet løsnet på ene siden, og venstre "museknapp" er trykket inn og helt løs. Alt dette etter ca 3 mnd og minimalt bruk. Elkjøp burde skamme seg for å selge en slik møkkamaskin. :thumbdown:

 

Og for å gi ett eksempel til: advent har ingen hjemmeside hvor en kan hente drivere, nei det må hentes på en annen side som ikke har noe med advent å gjøre. Tok meg 3 timer å finne frem til rette typen....

 

Så styr unna, de har bedre laptopper i 3 verden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...