Aizen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har ett spørsmål om guild wars angående instances. Finnest det instances(dungeons) sånt som i wow liksom? Har hørt og Surrows furnace eller hva det nå heter men er så vanskeligt å komme der så lurte på om det er noen andre "dungeons" i likhet med wow? Savner liksom en plass jeg kan ver for å bare prøve å få tag i spessielle ting eller ta en vanskelig boss Så vis noen har svar på om det er eller finnest noen sånne dungeons så vær så snill å si meg hvor og om det er lett å komme meg bort dit
Bjonski Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) Alt utenfor byene er "dungeons" Hva heter du på GW? Spiller selv, har en lvl 19 warrior/monk - Kjell M Bondevik. også har jeg noen low lvls. Endret 14. august 2007 av Bjohansen
Kontorstol Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Underworld Men du må komme lengt i spillet for å komme deg dit...
Aizen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Alt utenfor byene er "dungeons" Hva heter du på GW? Spiller selv, har en lvl 19 warrior/monk - Kjell M Bondevik. også har jeg noen low lvls. 9274898[/snapback] ja vet jo det . Men mener en plass sånt jeg beskrev d i d første innlegget. en plass jeg kan prøve å få tag i "rare" items eller prøve å ta en vanskelig boss sånt som i wow.
Azagrath Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Steder som er mer eller mindre i dungeon kategorien... Fissure of Woe Underworld Disse to områdene kan man komme til fra alle 3 spillene (Temple of The Ages i Prophecies, Zin Ku Corridor i Factions og Chantry of Secrets i Nightfall). Koster 1 platinum å komme inn hver gang. I Prophecies er det også Tomb of The Primeval Kings i ørkenen og Sorrow's Furnace i Shiverpeak fjellene. I Factions har man 2 elite missions, Urgoz Warren og The Deep. I Nightfall er det elite mission ved navn Domain of Anguish. Alle disse har spesielle drops, både golds (random drops og kister stort sett) og greens (fra bosser).
Aizen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Steder som er mer eller mindre i dungeon kategorien... Fissure of Woe Underworld Disse to områdene kan man komme til fra alle 3 spillene (Temple of The Ages i Prophecies, Zin Ku Corridor i Factions og Chantry of Secrets i Nightfall). Koster 1 platinum å komme inn hver gang. I Prophecies er det også Tomb of The Primeval Kings i ørkenen og Sorrow's Furnace i Shiverpeak fjellene. I Factions har man 2 elite missions, Urgoz Warren og The Deep. I Nightfall er det elite mission ved navn Domain of Anguish. Alle disse har spesielle drops, både golds (random drops og kister stort sett) og greens (fra bosser). 9274939[/snapback] takk for hjelpen selv om det hørtes litt dårlig ud for min del . Vil liksom ikke gå igjennom "hele" spillet før jeg kan ta en såkalt "dungeon" . har noen lvl 20 chars men har liksom ikke spilt så mye mer en level 20. Har prøvd å komme til surrows furnace men kommer ikke så langt pga vanskelige mobs . sikker på at det ikke er andre plasser? vis det skal komme 18 nye dungeons i Eye of the north må det vel vere lige mange i de andre spillene...eller?
Azagrath Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Det er ikke mange dungeons i spillet nå nei, men så er heller ikke GW bygd opp rundt akkurat det. Gold items kan jo droppe/finnes i kister så og si hvor som helst. Greens dropper fra bosser rundt omkring i hele verden. Med andre ord, med mindre du er på jakt etter akkurat det og det spesielle itemet, så er det ikke noe stort poeng å gjøre dungeons. GW er ikke som Wow, det er bare å innse det med en gang
Aizen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Det er ikke mange dungeons i spillet nå nei, men så er heller ikke GW bygd opp rundt akkurat det. Gold items kan jo droppe/finnes i kister så og si hvor som helst. Greens dropper fra bosser rundt omkring i hele verden. Med andre ord, med mindre du er på jakt etter akkurat det og det spesielle itemet, så er det ikke noe stort poeng å gjøre dungeons. GW er ikke som Wow, det er bare å innse det med en gang 9275047[/snapback] Ja må vell gjør d . er egentlig ikke noe stor fan av wow heller men er liksom lettest å samenligne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå