Gå til innhold

8800gts kort selges pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virket som en veldig fin pris, er kortet åpnet? Er det brukt?

9274465[/snapback]

 

det hadde jeg glemt og skrive gitt,,jeg har kjøpt det 8800gts kortet som en demo oss komplett.no..hadde tenkt og bruke det med 8800gtx kortet mitt men gtx og gts kort går jo ikke overens i SLI...så jeg må selge det , selger det jo billigere en det jeg ga for det da.nesten 800kr i avslag. :thumbup:

Endret av vectra94turbo
Lenke til kommentar
Det virket som en veldig fin pris, er kortet åpnet? Er det brukt?

9274465[/snapback]

 

det hadde jeg glemt og skrive gitt,,jeg har kjøpt det 8800gts kortet som en demo oss komplett.no..hadde tenkt og bruke det med 8800gtx kortet mitt men gtx og gts kort går jo ikke overens i SLI...så jeg må selge det , selger det jo billigere en det jeg ga for det da.nesten 800kr i avslag. :thumbup:

9274496[/snapback]

 

det vil si 800 i forhold til ny pris og 200 i avslag iforhold til hva jeg ga for det. :D

Lenke til kommentar

Du vet når du kjøper det som demo igjen så betyr det at noen har kjøpt det før deg.. at den personen sendte det tilbake pga feil eller lignende.. at den skaden trolig ble reparert og kunne selges på nytt bare uten garanti? Når det er demovare så kan du ikke forlange 800 kr fra fullpris.. det er omtrent det de selger det for som demovare på komplett jo!

 

Jeg tror ikke du kan dra mer enn 2000 spenn på det kortet nå lenger.. du har kjøpt et brukt kort.. ikke bra

 

PS!! Man kan få kjøpt et helt nytt kort for 3 laken... så du må nok under det PLUSS at det har vært brukt av 2 tidligere eiere... så du har nok gjort en liten flause.. beklager as :p

Endret av Volfpac
Lenke til kommentar
Du vet når du kjøper det som demo igjen så betyr det at noen har kjøpt det før deg.. at den personen sendte det tilbake pga feil eller lignende.. at den skaden trolig ble reparert og kunne selges på nytt bare uten garanti? Når det er demovare så kan du ikke forlange 800 kr fra fullpris.. det er omtrent det de selger det for som demovare på komplett jo!

 

Jeg tror ikke du kan dra mer enn 2000 spenn på det kortet nå lenger.. du har kjøpt et brukt kort.. ikke bra

 

PS!! Man kan få kjøpt et helt nytt kort for 3 laken... så du må nok under det PLUSS at det har vært brukt av 2 tidligere eiere... så du har nok gjort en liten flause.. beklager as :p

9276218[/snapback]

 

ja vet at det var dumt, men var jo litt for kjap på avtrekern der hehe...får vel sende det i rettur og si det hakker i bildet når jeg putter det inn kansje??går det eller??

pokker også betalte 2800kr for det helvetes kortet og vettu kjipt.

 

men men lærer så lenge man lever :)

 

PS: det kortet der koster 3450kr nytt! på komplett.no :p

Endret av vectra94turbo
Lenke til kommentar

Du roter litt med matematiken, gutten min!

 

I første innlegg spør du om 2750,- er en grei pris. Så skriver du at du betalte 2800,- for kortet i siste innlegget ditt. Mens i tredje innlegg sier du at dersom du selger for 2750,- går du 200kr i tap. Hva du har betalt og ikke betalt driter jeg i, men jeg er ikke imponert. Spørs om du ikke regner med frakt også.....

 

Men tilbake til spørsmålet ditt, du har kjøpt et demo-kort og jeg tror ikke du skal forvente å få pengene igjen ved å selge det videre! 14 dagers angrerett et mitt stalltips.

Endret av Goffy
Lenke til kommentar
Du roter litt med matematiken, gutten min!

 

I første innlegg spør du om 2750,- er en grei pris. Så skriver du at du betalte 2800,- for kortet i siste innlegget ditt. Mens i tredje innlegg sier du at dersom du selger for 2750,- går du 200kr i tap.......

9293826[/snapback]

 

:thumbup: Hehe...bare ventet på den. Ja her gjelder det å ha tunga i rett munn...

Hadde sååå lyst å kommentere dette selv, men nå slapp jeg altså (nesten :innocent: )...

Lenke til kommentar
Du vet når du kjøper det som demo igjen så betyr det at noen har kjøpt det før deg.. at den personen sendte det tilbake pga feil eller lignende.. at den skaden trolig ble reparert og kunne selges på nytt bare uten garanti? Når det er demovare så kan du ikke forlange 800 kr fra fullpris.. det er omtrent det de selger det for som demovare på komplett jo!

 

Jeg tror ikke du kan dra mer enn 2000 spenn på det kortet nå lenger.. du har kjøpt et brukt kort.. ikke bra

 

PS!! Man kan få kjøpt et helt nytt kort for 3 laken... så du må nok under det PLUSS at det har vært brukt av 2 tidligere eiere... så du har nok gjort en liten flause.. beklager as :p

9276218[/snapback]

 

ja vet at det var dumt, men var jo litt for kjap på avtrekern der hehe...får vel sende det i rettur og si det hakker i bildet når jeg putter det inn kansje??går det eller??

pokker også betalte 2800kr for det helvetes kortet og vettu kjipt.

 

men men lærer så lenge man lever :)

 

PS: det kortet der koster 3450kr nytt! på komplett.no :p

9293602[/snapback]

 

Det koster også 3113 på Amentio...

 

Uansett, man får jo andre 8800GTS 640 Mb til littegran over 2800, så jeg ville sagt 2500 er en fin pris (hvis det er ubrukt)

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du vet når du kjøper det som demo igjen så betyr det at noen har kjøpt det før deg.. at den personen sendte det tilbake pga feil eller lignende.. at den skaden trolig ble reparert og kunne selges på nytt bare uten garanti? Når det er demovare så kan du ikke forlange 800 kr fra fullpris.. det er omtrent det de selger det for som demovare på komplett jo!

 

Jeg tror ikke du kan dra mer enn 2000 spenn på det kortet nå lenger.. du har kjøpt et brukt kort.. ikke bra

 

PS!! Man kan få kjøpt et helt nytt kort for 3 laken... så du må nok under det PLUSS at det har vært brukt av 2 tidligere eiere... så du har nok gjort en liten flause.. beklager as :p

9276218[/snapback]

 

ja vet at det var dumt, men var jo litt for kjap på avtrekern der hehe...får vel sende det i rettur og si det hakker i bildet når jeg putter det inn kansje??går det eller??

pokker også betalte 2800kr for det helvetes kortet og vettu kjipt.

 

men men lærer så lenge man lever :)

 

PS: det kortet der koster 3450kr nytt! på komplett.no :p

9293602[/snapback]

 

Det koster også 3113 på Amentio...

 

Uansett, man får jo andre 8800GTS 640 Mb til littegran over 2800, så jeg ville sagt 2500 er en fin pris (hvis det er ubrukt)

9295575[/snapback]

Men kortet er brukt - av 2 forskjellige eiere.

Lenke til kommentar

Det er ikke angrefrist på demoer.. Som sagt.. du kan ikke sende tilbake.. ikke engang om det ikke hadde fungert.. (komplett er litt mistenktelige på den "Produktene skal være i fungerende stand " :p ) Nei men.. kan ha vært 2 eiere.. eller en eier og diverse problemer før den kom til komplett.. men det som teller er at du får kanskje ikke engang 1500 for det vil jeg tro! 2 eiere og "Skal være fungerende" betyr bare drit as.. Du bør tenke deg om 2 ganger og lese hva som står under demovarer.. jeg vil tro du får opp til 1500 spenn for det.. om du er meget heldig så finner du en dum nabcake som kjøper det for 2000..

 

det er ikke angrefrist folka.. les litt i tråden hva det er snakk om før folk legger inn dumme innlegg om angrefrist :p

Lenke til kommentar

Uten å satt meg for mye inn i det, skjønner jeg ikke hvorfor han ikke har angrefrist, selv om det var demo vare. Angrefrist har ingenting med selve varen å gjøre, det dreier seg kun om kundens behov. F.eks. hvis jeg kjøper meg en flatskjerm TV for 10k, men ombestemmer meg etter 3 dager (og har brukt den i 3 dager) har jeg rett til å returnere varen å få pengene tilbake. Jeg vil da tro at det er likegyldig om varen var brukt eller ikke, så lenge den ble solgt fra en nettbutikk.

 

/David Hasslehoff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...