Gå til innhold

Asus P5N32-SLI Deluxe VS Asus P5N-E SLI


pirium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man leser mye blandet om alle produkter, faktisk vanskelig å si hvilket som alltid vil være best. Har selv bygd 2 pcer med Asus P5N-E SLI og de er supre kort, bortsett fra at det innebygde nettverkskortet har bare vært problemer. Har måtte kjøpt et ekstra i tillegg til ca 100 kr :p

 

Begge hovedkortene skal klare den klokken du ønsker, jeg ville dog selv kunne sagt at jeg eide et 680i fremfor 650i hehe.

Lenke til kommentar

Ja,det er noe med skrytefaktoren.. :) Ikke at mitt bygg blir noe spesiellt da, jeg er kun ute etter noe som er bedre enn det man får i butikk for samme prisen jeg.. :)

Noen som har førstehånderfaring med P5N32-SLI Deluxe da?

Og er de to ovennevnte de beste HK'ene for under 900kr?

Endret av pirium
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt Asus P5N32-SLI Deluxe til den nette sum av 750kr.. Etter å ha lest litt (les:mye) på nett, mener jeg at det er det beste og mest fremtidsrettede kortet for under 900kr..

 

SÅ nå kan dere bare komme, å fortelle meg hvilket dårlig kjøp jeg har gjort! :!:

Lenke til kommentar

Hvilket dårlig kjøp jeg har gjort, oppdaget jeg selv, da kortet kom i posten. Det var et demokort, betalte 750kr. På nettsiden til butikken som solgte det var det opplyst at i/o-shield manglet. Jeg sendte mail til butikken og spurte om ALT annet var med, bortsett fra i/o-shield. Svaret jeg fikk var at absolutt alt var med, bortsett fra det.

 

Når kortet da ankom, manglet serial port module, 2 SATA-kabler, en ultra DMA kabel, en floppy disk kabel.

I tillegg var cd'en med driverne KNEKT (ikke skjedd i frakt, eska var uskadet)...

 

Har sendt mail til butikken, og avventer svar fra de. De må jo få sjansen til å ordne opp før jeg evt. henger dem ut her... :)

Lenke til kommentar
Hvilket dårlig kjøp jeg har gjort, oppdaget jeg selv, da kortet kom i posten. Det var et demokort, betalte 750kr. På nettsiden til butikken som solgte det var det opplyst at i/o-shield manglet. Jeg sendte mail til butikken og spurte om ALT annet var med, bortsett fra i/o-shield. Svaret jeg fikk var at absolutt alt var med, bortsett fra det.

 

Når kortet da ankom, manglet serial port module, 2 SATA-kabler, en ultra DMA kabel, en floppy disk kabel.

I tillegg var cd'en med driverne KNEKT (ikke skjedd i frakt, eska var uskadet)...

 

Har sendt mail til butikken, og avventer svar fra de. De må jo få sjansen til å ordne opp før jeg evt. henger dem ut her... :)

9318574[/snapback]

Det var synd jeg leste denne tråden for seint :( hadde nettopp det hovedkortet, men døde bare helt ut :hmm: og jeg kastet driverplaten igår :( men jeg lurer på om jeg har i/o shielden enda? :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har driver-cdn til dette HK'et liggende?

 

Nettbutikken kunne ikke skaffe den lenger... :(

 

De tilbyr å ettersende de kablene jeg mangler, og gi meg 10% av på kjøpesummen. Ikke god nok kompensasjon spør du meg, siden de ikke klarer å skaffe driver-cd og serial port modulen....

 

SÅ, bør jeg heve kjøpet og gå for p5n-e sli (eller noe annet?) istedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...