Gå til innhold

1 2 3 4


834HF42F242

Anbefalte innlegg

En kamerat prøver å få meg med, men jeg har aldri hørt noe av Muse før. Hvordan sjanger er det og er det verdt å dra dit bare for konsertopplevelsen?

9363772[/snapback]

 

De spiller alternativ rock :) Jeg fikk anbefalt Muse av Exen, da vi var sammen, og jeg hørte litt på det. Ble fan tvert! De er kjempe flinke og har utrolig bra musikk. Helt klart verdt det!

 

Muse - Time is running out

Muse - Knights of cydonia

 

 

:thumbup:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har en billett til konserten å selge? :innocent: Vi er tre venninner som skal på kosert også er det bare to av oss som har billetter! Finnes det noen engler her som vil selge en ståplass til oss?? :thumbup:

 

Kontakt meg, Anine på Tlf. 48 18 62 28 hvis du har en billett å selge :D

Lenke til kommentar

Herregud hvem sitter på en Musekonsert? Vi har to ståplassbilletter, og reservert en sitteplass til nød, men er det mulig å komme seg fra en sitteseksjon ned på gulvet? :p

 

Eventuelt sannsynlig at noen legger ståplassbilletter ut for salg på finn eller

qxl når vi nærmer oss slutten av oktober..?

Lenke til kommentar
Herregud hvem sitter på en Musekonsert? Vi har to ståplassbilletter, og reservert en sitteplass til nød, men er det mulig å komme seg fra en sitteseksjon ned på gulvet? :p

 

Eventuelt sannsynlig at noen legger ståplassbilletter ut for salg på finn eller

qxl når vi nærmer oss slutten av oktober..?

9396816[/snapback]

 

Som regel går det ikke ann å bevege seg mellom seksjonene, men på noen konserter er det mulig å gå ned på gulvet. Husker det var slik på Dylan bl.a. Men tror ikke det blir mulig på MUSE.

 

Nå har det kommet nye regler mot svartebørs salgt av billetter, men du vil nok finne billetter ute på nettet, ja.

Lenke til kommentar

Noen som har veeeldig lyst å selge ståplass-billett? :innocent:

Jeg og en har lyst til å dra dit.. Men vil helst ikke ha sitteplass. :hm:

 

Eller noen som vet noe sted jeg kan lete etter noen som selger..?

finn.no fant jeg ikke.. prøvde ikke masse, men det var ikke akkurat noe alternativ om konsertbilletter der.. og ikke noe søkefelt.. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke hvorfor, men plutselig var det ledige ståplasser til salgs på billettservice.no... noen som vet hvorfor?

I og med at jeg faktisk fikk bestilt og fikk bekreftelse på det, så må det jo være sant... at jeg faktisk fikk tak i en billett, så sent!

Litt utrolig.

 

Har forresten en sitteplass-billett jeg ikke trenger...

 

Bare å kontakte meg på marie(at)grida.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...