Gå til innhold

Spille Rainbow Six: Vegas på Live


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste norske som liker å spille Rainbow Six: Vegas på Xbox Live?! Det tviler jeg sterkt på! Likevel finner jeg bare amerikanske servere proppa fulle av drittunger som gjør alt de kan for å komme opp i level. Det jeg vil med dette emnet, er å få samlet oss som liker å spille RSV for å spille, for å ha det gøy. Uten tanke på å komme opp i "level", og få bedre equip. Gi meg en FAMAS og noen granater, så klarer jeg meg! :D

 

En gratis map-pack ligger ute på marketplace nå, den heter Players Choice Black Pack eller noe, du finner det ut når du laster den ned. Jeg oppfordrer alle som vil være med på å spille, til å sette på nedlastningen, så møtes vi på Live en kveld eller noe!

 

Føgl malen under, og legg ved gamertagen din i dette emnet. På den måten ser vi hvem vi skal adde på Xbox Live, hvem som spiller dette knallspillet.

 

Diskusjon.no brukernavn - Xbox Live Gamertag

 

Bamsemumsen - Bamsemumsen

 

Jeg spiller også Rainbow, men jeg har ikke ennå live.

Har så jævla lyst på det, men må spare selv opp til det.

Tharos - Mostingen

Janvmoen - Janvmoen

PixlFace - PixlFace

DavidH - DavidVenice

runeMa - runeMa

ThoTag - Thomas

Leffro - Frode

Chraizy - Christopher

Mcats - Martin

runeMa - runeMa

LordShaft NOR - LordShaft

The StigMeisterr - The StigMeisterr

9270329[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste norske som liker å spille Rainbow Six: Vegas på Xbox Live?! Det tviler jeg sterkt på! Likevel finner jeg bare amerikanske servere proppa fulle av drittunger som gjør alt de kan for å komme opp i level. Det jeg vil med dette emnet, er å få samlet oss som liker å spille RSV for å spille, for å ha det gøy. Uten tanke på å komme opp i "level", og få bedre equip. Gi meg en FAMAS og noen granater, så klarer jeg meg! :D

 

En gratis map-pack ligger ute på marketplace nå, den heter Players Choice Black Pack eller noe, du finner det ut når du laster den ned. Jeg oppfordrer alle som vil være med på å spille, til å sette på nedlastningen, så møtes vi på Live en kveld eller noe!

 

Føgl malen under, og legg ved gamertagen din i dette emnet. På den måten ser vi hvem vi skal adde på Xbox Live, hvem som spiller dette knallspillet.

 

Diskusjon.no brukernavn - Xbox Live Gamertag

 

Bamsemumsen - Bamsemumsen

Tharos - Mostingen

Janvmoen - Janvmoen

PixlFace - PixlFace

DavidH - DavidVenice

runeMa - runeMa

ThoTag - Thomas

Leffro - Frode

Chraizy - Christopher

Mcats - Martin

runeMa - runeMa

LordShaft NOR - LordShaft

The StigMeisterr - The StigMeisterr

9270329[/snapback]

 

 

The StigMeister! ikke med 2 r`r :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...