Gå til innhold

Komplett ubrukelig ordresystem?


Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer hos komplett vist en velger å bestille mange varer på likt og velger sende det som er på lager så resten samlet?

 

 

Jeg gjorde det... (Tabbe)

 

 

Nå har de solgt skjermkortet mitt mens de venter på PSU'en min...

 

Og vist PSU'en blir utsolgt før skjermkortet kommer inn, ja da selger de skjermkortet mitt mens jeg venter på ny PSU.

 

Og vist skjermkortet'en blir utsolgt før PSU'en kommer inn, ja da selger de PSU'en min mens jeg venter på nytt skjermkort.

 

and so on and so forth.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som skjer hos komplett vist en velger å bestille mange varer på likt og velger sende det som er på lager så resten samlet?

 

 

Jeg gjorde det... (Tabbe)

 

 

Nå har de solgt skjermkortet mitt mens de venter på PSU'en min...

 

Og vist PSU'en blir utsolgt før skjermkortet kommer inn, ja da selger de skjermkortet mitt mens jeg venter på ny PSU.

 

Og vist skjermkortet'en blir utsolgt før PSU'en kommer inn, ja da selger de PSU'en min mens jeg venter på nytt skjermkort.

 

and so on and so forth.........

9268505[/snapback]

 

Du har nok missforstått systemet her, de holder av skjermkort til deg, så når de får skjermkortet ditt inn på lager har de begge deler inne og reservert.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Hva er det som skjer hos komplett vist en velger å bestille mange varer på likt og velger sende det som er på lager så resten samlet?

 

 

Jeg gjorde det... (Tabbe)

 

 

Nå har de solgt skjermkortet mitt mens de venter på PSU'en min...

 

Og vist PSU'en blir utsolgt før skjermkortet kommer inn, ja da selger de skjermkortet mitt mens jeg venter på ny PSU.

 

Og vist skjermkortet'en blir utsolgt før PSU'en kommer inn, ja da selger de PSU'en min mens jeg venter på nytt skjermkort.

 

and so on and so forth.........

9268505[/snapback]

 

Hvordan vet du at de har solgt skjermkortet ditt?

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Den der har jeg vært borti også.

 

Hadde en ordre liggende inne hos NetShop i to måneder og så at de forskjellige delene kom og gikk fra lageret deres (fulgte med på lagerstatus). I løpet av 2-måneders perioden hadde alle mine varer vært på lager uten at jeg fikk min ordre levert.

Til slutt bare avbestillte jeg alt sammen.

 

Bestiller nå kun varer som er på lager. Leiter rundt til jeg finner en nettbutikk som har allt jeg skal ha eller deler opp ordren mellom ulike butikker.

Lenke til kommentar
Hva er det som skjer hos komplett vist en velger å bestille mange varer på likt og velger sende det som er på lager så resten samlet?

 

 

Jeg gjorde det... (Tabbe)

 

 

Nå har de solgt skjermkortet mitt mens de venter på PSU'en min...

 

Og vist PSU'en blir utsolgt før skjermkortet kommer inn, ja da selger de skjermkortet mitt mens jeg venter på ny PSU.

 

Og vist skjermkortet'en blir utsolgt før PSU'en kommer inn, ja da selger de PSU'en min mens jeg venter på nytt skjermkort.

 

and so on and so forth.........

9268505[/snapback]

 

Hvordan vet du at de har solgt skjermkortet ditt?

 

Ørjan...

9269732[/snapback]

 

Jeg ringte til de, å spurte. Han jeg snakka med og spurte utdypende om dette hadde tydeligvis ikke peiling. Så det ligger faktisk i posten nå.

 

Jeg avbestilte strømforsyningen for den hadde shg på lager, men ikke skjermkortet fordi jeg ikke fant noe sted de fikk det inn før komplett.......

 

 

Men jaggu døtte mæ va det ikke en som ikke hadde peiling på telefonen.

 

Jeg er lykkelig og beklager min kritikk av komplett!

Selv om jeg synes lev. tiden for tiden er noget drøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...