Gå til innhold

Hvor "ender" wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Armory profil or it didn't happen.

Og det "beste" gearet in-game atm kan du ikke få fra PvP(itemlevel er en fin indikator på "best" gear, Illidan loot har ilevel 151, legendary 156 og merciless gear har ilevel 136) så det neste argumentet ditt faller gjennom, prøv på nytt.

*trøtt*

9306009[/snapback]

Det beste pvp gearet kommer fra pvp. Resilience > Illidan items.

Tranqallac

Zappie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på klasse og. En arms warrior trenger ikke fokusere resilience og stamina i samme grad som en prest for eksempel i 5vs5. Og honor neck/back blant annet er rimelig elendig for en warrior, i tillegg til at du trenger trinket og ring fra pve. For melee klasser er i tillegg pve-våpen bedre enn arena våpen for pvp ulogisk nok. Bare se på hvor mange som løper rundt med stormherald (ja, jeg kaller det PvE våpen siden du må raide serpentshrine for å crafte).

Skrevet

Kommer litt ann på klasse og. En arms warrior trenger ikke fokusere resilience og stamina i samme grad som en prest for eksempel i 5vs5. Og honor neck/back blant annet er rimelig elendig for en warrior, i tillegg til at du trenger trinket og ring fra pve. For melee klasser er i tillegg pve-våpen bedre enn arena våpen for pvp ulogisk nok. Bare se på hvor mange som løper rundt med stormherald (ja, jeg kaller det PvE våpen siden du må raide serpentshrine for å crafte).

9308684[/snapback]

Jeg vil si at med den stadige increasen i 3 DPS/2 Healer og 4 DPS/1 Healer teams er resillence nødvendig også for warriors. Det er ganske lett å nuke ned en war some bruker pve-gear med setupen vi bruker som f.eks har 200 resillence, en warrioren som har 350+.

Warriors ble jo bare cc'et i season 1 så de fleste valgte heller å bruke en blanding av pve/arena gear siden de kunne velge å foksuere på offensive stats. Men akuratt nå, som sagt med de to typene team over er warriors alltid main-target og da "må" man ha nok resillence til å kunne "tanke" dmgen til 3-4 dps.

Skrevet
Jeg vil si at med den stadige increasen i 3 DPS/2 Healer og 4 DPS/1 Healer teams er resillence nødvendig også for warriors. Det er ganske lett å nuke ned en war some bruker pve-gear med setupen vi bruker som f.eks har 200 resillence, en warrioren som har 350+.

Warriors ble jo bare cc'et i season 1 så de fleste valgte heller å bruke en blanding av pve/arena gear siden de kunne velge å foksuere på offensive stats. Men akuratt nå, som sagt med de to typene team over er warriors alltid main-target og da "må" man ha nok resillence til å kunne "tanke" dmgen til 3-4 dps.

9309720[/snapback]

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i at warrior alltid er main target i 5vs5. Og dessuten kan jo ikke laget du spiller mot vite om warrior har 200 eller 500 ressilience, uten å ha armory'et han på forhånd :)

Å strebe etter noe mer enn 300 resilience er tull etter min mening på en arms warrior, og når jeg ser warriors som ofrer 4 set bonus for å bruke 2 deler gladiator for 35 resil bonus, må jeg bare le.

Skrevet
Tror du virkelig ikke Warhammer også kommer til å komme med oppdateringer, tilsvarende de som har kommet til WoW?

ALLE, og jeg gjentar; ALLE MMORPG spill har store oppdateringer flere ganger i løpet av sin levetid.

Jeg utforderer deg til å finne et MMORPG spill som ikke har kommet med større oppdateringer som gir høyere level cap, bedre gear, eller annet slik som det dere mener "ødelegger" WoW.

Lykke til!

9273072[/snapback]

Ikke ALLE mmorpg spill har lvl cap økning, jeg kan nevne noen: Runescape, Tibia, Diablo 2, Anarchy online (tror jeg), Priston Tale, osv..

9275312[/snapback]

Tibia økte lvl cappen etter hvert som folk ble høyere i lvl... den ble "stealth-øka" ...

Skrevet (endret)
Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i at warrior alltid er main target i 5vs5. Og dessuten kan jo ikke laget du spiller mot vite om warrior har 200 eller 500 ressilience, uten å ha armory'et han på forhånd  :) 

Å strebe etter noe mer enn 300 resilience er tull etter min mening på en arms warrior, og når jeg ser warriors som ofrer 4 set bonus for å bruke 2 deler gladiator for 35 resil bonus, må jeg bare le.

9309910[/snapback]

Jo jeg vet det. Å vite hvilken type og hvor mye resillence samt hp/specc er en liten men viktig del når man skal FF. Alle som er seriøs med arena bør vite mest mulig om hvem de spiller mot.

Endret av cve
Skrevet

Og det "beste" gearet in-game atm kan du ikke få fra PvP(itemlevel er en fin indikator på "best" gear, Illidan loot har ilevel 151, legendary 156 og merciless gear har ilevel 136) så det neste argumentet ditt faller gjennom, prøv på nytt.

*trøtt*

9306009[/snapback]

Tranqallac

Zappie

9308363[/snapback]

Tranqallac. Husker han, spilte mye med Pokerjoker (NE Female rogue) i arenaen, som er en kamerat av meg :)

Skrevet
Wow ender selfølgelig. Det følger warcraft historien, når world of warcraft ikke har mer historie å gå på, kan dem ikke akkurat fortsette på en "videre oppfunnet historie".

9319318[/snapback]

Det er nettopp det de kan, for det er nettopp det de har gjort før.

Skrevet

*trøtt*

9306009[/snapback]

Tranqallac

Zappie

9308363[/snapback]

pewpew

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...