Mozzyb Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: nei. -GPRS: ikke nødvendig. -Email klient: Nei. Form: -Format: Vanlig. -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: ikke nødvendig. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Ikke så veldig viktig. Nok til å kunne lese en halv melding på hele skjermen iallefall. -Touchscreen: nei. Pris: Så lite så mulig? Diverse: -Merke: Ikke viktig. -Kamera: Helst ikke. -Videokamera: Helst ikke. -Symbian: Helst ikke. -Infrarød port: Helst ikke. -Blåtann (Bluetooth): Ikke nødvendig. -Minne: Nok til en del kontakter og en del meldinger slik at jeg slipper å slette hele tiden. -Minnekort?: Helst ikke. -MP3: Helst ikke. -Triband: Ikke nødvendig. -UMTS/3G: -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: Ringe og sende SMS. Kanskje motta noen MMS vis det eksisterer en slik telefon. Om skjermen er svart/hvitt så er ikke det noe problem heller. Liten og lett er tingen. Men helst en skjerm med med mer enn to linjer med tekst.
Slettet-Lr2aQT Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Kjøp deg en av sony ericsons "K" telefoner, syns å huske elkjøp har ett par av de på tilbud nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå