Pibeba Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 (endret) Gleder med som bare fanken, endelig skal jeg få det! har aldri ordentlig prøvd det før, gleder meg, er det å ambefale? Endret 16. august 2007 av Pibeba
Digidice Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Gleder med som bare fanken, endelig skal jeg få det! har aldri ordentlig prøvd det før, gleder meg, er det å ambefale? 9265031[/snapback] Jepp er kjempespill, kjøpte også Gothic 2 Gold for en billig penge på Amazon.com Lykke til, det blir nok mangen kjekke timer med kvalitetspilling
Mit Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 er det å ambefale?9265031[/snapback] Beste RPG du kan få tak i
Pibeba Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 jeg har jo gått gjennom gothic 2 uten NOTR 3 ganger, jeg fikk bare prøvd det litt en gang med NOTR, men så fucka pcn seg, det var fantastisk gøy de få timene jeg prøvde det da. møter du noen av de gammle NPC`ene fra G1 med NOTR som du ikke møter i G2 uten NOTR. jeg spillte helt til jeg møtte Saturas, Redorian og resten av Wather Mage gjengen så ble den fucka. jækla dritt!
Pibeba Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 dere som har bestillt det fra amazon.com, hvor lang tid tok det før dere hadde det i postkassa?
Digidice Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 dere som har bestillt det fra amazon.com, hvor lang tid tok det før dere hadde det i postkassa? 9276647[/snapback] gikk knapt en uke, syns gikk fort. kom i sånn fin gammel pappeske og ikke di nye dvd covera. tror betalte max en 100 lapp.
Pibeba Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 dere som har bestillt det fra amazon.com, hvor lang tid tok det før dere hadde det i postkassa? 9276647[/snapback] gikk knapt en uke, syns gikk fort. kom i sånn fin gammel pappeske og ikke di nye dvd covera. tror betalte max en 100 lapp. 9278591[/snapback] Du kjøpte det fra USA ikke sant? den engelske versjonen? jeg måtte ut med ca 250 spenn å det skulle ta ca 2 - 3 uker før jeg fikk det i postkassa. men 250kr er ingenting får det som sies er verdens beste RPG
Pibeba Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 (endret) nå ble jeg nesten litt sinna, nå har jeg just bestill fra USA får det skulle ikke vert mulig å få det fra andre plasser. jeg har vert ca 2968 ganger inne på gamezone Kr.sand (som også driver gamezone.no) og spurt etter G2 Gold, der sa de det var iallefall 1 år siden sist de hadde sett noe til gold å at det antagelig ikke ville komme inn igjen, å nå tok jeg meg en tur inn på hjemmmesida å der lå det til 199 spenn å ca 20 på lager. så jeg har betalt 50 spenn får å få lov til å vente på det i tre uker. FAEN! Endret 15. august 2007 av Pibeba
Triplex987 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 har selv Gothic 2 GOLD, men kan ikke si jeg ble så veldig fornøyd... Det var jo helt forjævlig vanskelig... Ble nesten eid av de første fiendene jo >.< Noen som har noen nybegynner tips?
Mit Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Det er sant det, tipset er vel bare og unngå det du ikke kan ta, save ofte. Nå vet jeg ikke akkurat hvor langt du har kommet men kom deg ned til den første farmen gjør noe der og så stikk til byen, skaff noen quests og ta de du kan. Det tar litt tid og bli sterk men sålenge du ikke gir opp vil du som mange andre se hvor bra det er, gi det tid
Triplex987 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Veel, kom vel ikke så langt, ga opp siden jeg ble eid hele tiden... =/ Men får vel kanskje prøve det litt igjen... hvis jeg gidder.
Mit Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg ga selv opp spillet første gang jeg prøvde det av samme grunn som du nevner nå, hva som fikk meg til og ta det opp igjen en god stund senere vet jeg ikke men jeg har ikke angra et sekund. Om du ikke kom til den første farmen kan du ikke ha spillt mange minutter, det lille du har sett av spillet sier nok ikke stort om hvor fantastisk det er. Du bestemmer selvsagt selv men gi det tid, liker du RPG bør du ikke legge det fra deg for tidlig.
Triplex987 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Ja, får vel nesten gi det litt mer tid ;P Men fins det noen mods eller noe sånt til det?
Pibeba Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 (endret) Det var jo helt forjævlig vanskelig...Ble nesten eid av de første fiendene jo >.< 9290570[/snapback] jeg klarte meg ganske bra det lille jeg prøvde det, mulig det kommer fra at jeg har lært meg å bare løpe som faen når jeg vet det er noe jeg ikke kan ta, jeg har jo gått igjennom g2 uten notr 3 ganger før så Endret 16. august 2007 av Pibeba
Pibeba Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 fikk det i postkassa idag. det innstaleres nå
KayAU Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Noen som har noen nybegynner tips? 9287062[/snapback] 1. Gå igjennom G2 utan NotR ein eller to gongar først. 2. Dette er ikkje Oblivion, ver tolmodig, og ver innstilt på at du ikkje kan ta alt frå starten av. Spring dersom motstandaren er for sterk, 3. Ikkje angrip alle problem på den mest direkte måten. Få NPC-ar til å hjelpe deg, legg kampstrategiar, bruk eventuelt scrolls dersom der er nokre spesielt vanskelege fiendar du må ta som du ikkje er klar til å hamne i nærkamp med. Kay
Triplex987 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Har ikke Gothic 2 uten expansion =/ Har bare Gold Edition...
KayAU Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Har ikke Gothic 2 uten expansion =/Har bare Gold Edition... 9315603[/snapback] Det går då an å legge inn berre vanlege Gothic 2 sjølv om du har Gold Edition. Om eg ikkje hugsar heilt feil kjem Gothic 2 og ekspansjonen på forskjellige CD-plater. Kay
Pibeba Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 trenger hjelp med dette i NOTR. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har kommet et lite stykke ut nå i spillet, jeg har jo gått igjennom Gothic uten notr 3 ganger så jeg vet jo om det meste. jeg har samla sammen alle greiene (husker ikka hva de heter) fra de store stein monsterene men saturas vil ikke gi meg den fullførte tingen før han vet at vatras stoler på meg. jeg gikk da ned til byen å vatras å jeg kan ikke spør han om no tillatelse eller at om han stoler på meg. hva skal jeg gjøre? skal jeg gjør diverse oppdrag får han sånn som de forsvunnede folkene?
Triplex987 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Har ikke Gothic 2 uten expansion =/Har bare Gold Edition... 9315603[/snapback] Det går då an å legge inn berre vanlege Gothic 2 sjølv om du har Gold Edition. Om eg ikkje hugsar heilt feil kjem Gothic 2 og ekspansjonen på forskjellige CD-plater. Kay 9316209[/snapback] Hvis jeg gjør det kommer det error når jeg skal Starte en ny game =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå