Gå til innhold

8600 sli problem


SpxinXeh

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Har et lite problem jeg, installerte mine to grafikkort, funker helt bra i alle spill..

Men jeg har en slags stolpe på venste side av skjermen med en grønn bit som blir større og mindre ut ifra hvor mye kortene jobber, sikkert veldig fint det.

 

Men jeg syntes det er største grad ganske så irriterende!!

 

Noen som veit hvordan jeg blir kvitt det?

 

542w8r5.jpg

 

Takker på forhand for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok at du ikke er noe CS-NERD!! men den stolpe driten der kom først etter at jeg installerte SLI på maskinen.

 

Har ikke hatt det før!

 

Så kan du ikke hjelpe IKKE gidd å svar.. Lei folk som bare skriver får å ha sagt noe

9261658[/snapback]

 

...Og folk som bumper etter 3 timer.

 

Bumping skal bare skje minst 24 timer etter forige post, og maks tre bumper etter hverandre.

 

Man kan også pumpe hvis man har mer relevant informasjon å komme med.

 

SirSalemonsen prøvde bare å hjelpe deg, og jeg er vel hva du kan kalle en CS-NERD og vet at det ikke er en slik instilling i CS. Men du kan prøve å enten gå i Nvidia kontrollpanel og bytte måten den renderer SLI på til AFR (Alternate Frame rendering) eller "Split Frame Rendering".

 

Du kan også prøve å dra ut et kort, for å så avisntallere grafikkdriver, installere igjen, og sette kortet inni igjen på nytt, og se om feilen fortsatt er det.

 

Og vennligst les retnignslinjene og nettiketten før du poster mer/beskylder andre for å prøve å få opp postcounten.

 

EDIT: Hvorfor har du kjøpt 8600 SLI? Hvofor ikke bare et 8800GTS? Du hadde fått mye mer ut av det.

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...