Gå til innhold

paid character transfer


Anbefalte innlegg

nå har jeg ventet i ca 5 timer på "approval process" hvor det også står "estimated waiting time: 1 hour." Jeg synes dette er dårlig service, akkurat som all annen service blizzard har. Noen andre som vet mer om dette med paid character transfer?

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hello,

 

We are currently experiencing difficulties with the link being sent in the confirmation email for paid character transfers. You can still however finalize the transfer.

 

To do this log in to the Account Management Page at http://www.wow-europe.com/account and select the Paid Character Transfer option. On the next step select continue. Select the realm you are transferring from in the drop down list and then you will see the character you are transferring. Click on 'check status' to the right of this character name. You will then be taken to the Transactions Page. Press the button 'Move Selected Characters' and you will be led to finalize your payment. On the Finalize Payment page you will be asked to enter the Verification code from the back of your credit card. This will confirm your payment. Once the payment has been processed your character will be available for playing.

 

 

Dette funka:) fant det etter og ha lett lenge i wow forumet, tenkte jeg skulle poste det her, i tilfelle noen andre fikk samme problemer.

Lenke til kommentar
nå har jeg ventet i ca 5 timer på "approval process" hvor det også står "estimated waiting time: 1 hour." Jeg synes dette er dårlig service, akkurat som all annen service blizzard har. Noen andre som vet mer om dette med paid character transfer?

9258728[/snapback]

 

Jaaada jada, begynner å bli dritt lei den evige klaginga over "ræva service, som alltid".

Blizzard har ikke dårlig service, det er bare blitt god sport å klage over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...