keeperno Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Ja hei, siden Age of Conan ble utsatt til mars må jeg ha meg et nytt spill snart. Og trenger litt hjelp med å velge. Tenkte på disse spillene: S.T.A.L.K.E.R : Syns gameplayet hørtes veldig kult ut og story`en Two Worlds: Likte Elder Scrolls IV Oblivion sykt mye, men hørte at dette spillet var fullt av bugs og kampsystemet var rævva... så litt bra ut, og Online delen hørtes spennende ut. Bioshock: Kommer jo ikke ut før den 24.august, så veldig bra ut og har fått veldig mye tilbakemeldinger. men trenger man en monster pc for dette ? leita veldig lenge etter ei Req side til spillet, og må man ha Vista ? Er noen av disse spillene noe bra valg ? eller eventuelt andre spill ? Hadde vært bra visst du kunne kommet med noen forslag f.eks Takker for svar EDIT:*Rainbow Six: Vegas kunne jo vært noe også* Endret 11. august 2007 av keeperno
Whalecore Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg likte STALKER veldig godt, jeg liker realistisk skyting på FPS spill. At du faktisk merker at du skyter, at det er litt recoil. Det finner du i dette spillet hvertfall, veldig kul skyting. Også er det ganske skummelt, masse creepy steder osv. Storyen er også kul.
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg synes Oblivion er supert! Anbefaler det på det sterkeste! Storyen er bra og du kan gjøre AKKURAT hva du vil, gå ut og jakte i skogen, gjøre krevende oppdrag, snakke med folk og kjøpe hus, få en karriere! Du kan jo også lage deg en figur het på begynnelsen, som jeg syntes var gøy.... Så jeg holder en krakk på oblivion
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har samme problemet som deg, og Oblivion funket ikke. Jeg holder på å laste ned [LOVLIG] en Archlord client som er F2P, altså Free 2 Play. Skjekk det ut på YouTube. Trial-key får du også fra nettsiden dems, er et MMORPG.
Helgenen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Ser at du forhåndsdømmer Two Worlds noe.. Dette spillet er kjempestort (når du tar hensyn til areal og sidequests) og egentlig ikke helt ferdig ennå. Den offisielle datoen for både PC- og 360-versjonen i UK og USA f.eks. er den 21. august.. På denne datoen slippes også en svær patch (rundt 1 giga) til spillet for oss som har kjøpt førsteutgivelsene, slik at de også oppdateres til å kunne være ett fullt ferdig produkt. Jeg har egentlig ikke noe bedre råd å gi deg enn å prøve Two Worlds med patch 1.5, før du avskriver det. Hvis du har lyst på mere action og fart, kan jeg forsåvidt også nevne Dark Messiah Of Might And Magic. Det er et flott og solid spill. Happy gaming!
keeperno Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Altså, jeg har Elder Scrolls, har runnet det og greid de meste side quest`ene. Har dark messiah også. Men takker for svar. men er det altså slik at Two Worlds sitt kampsystem er virkelig så dårlig ?
Whalecore Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Er ikke verre en Oblivion sitt kampsystem hvertfall. Ikke at det er mulig dag men.
Triplex987 Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Du burde prøve Morrowind Ganske digg, og med ett par Texture modder som blir graffikken ganske nais også Ellers så burde du prøve Guild Wars... Ganske gøy det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå