Gå til innhold

D&D 3,5 Forgotten Realms med OpenRPG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Takker :).

Kan jeg bruke håndboken til Neverwinter Nights 2, til å se i og plotte inn fra der?

Skrevet
Jeg setter opp serverommet igjen 19:00 i dag. Komme de som komme vil.

9277523[/snapback]

Kommer Dessvere ikke i dag pga Fotball kamp, men jeg er jo ferdig med min karakter uansett :)

Skrevet (endret)

Ok men forhåpentligvis så kommer mastergamer?

EDIT: det blir da ikke noe rollespill på onsdag denne uken. For få spillere.

Endret av RougeAlien
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg kunne ikke idag, det dukka opp noe, en venn av meg er på ferie, så jeg og broren min måtte gå ut å levere reklame for han. Men jeg kommer forhåpentligvis imorra da :)

Skrevet

Har spilt Penn&Papir Rpg i 12 år, gidda ikke lese alt som er skrevet, D&D 3.5 eier da :)

hvordan program trenger jeg?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg har faktisk vært borte fra data'n idag :dontgetit: , og frivillig i kles butikk (leita etter Pacman T-skjorte). Jeg kan desverre ikke komme imorra heller, da skal jeg på korps øvelse.

Skrevet (endret)

Serverrommet på OpenRPG Veav I er oppe nå.

EDIT: Jeg blir der til 21:00 maks. Men kanskje ikke lenger enn 20:00 hvis ingen dukker opp før det.

Endret av RougeAlien
Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke har hatt noe servromm oppe på OpenRPG i dag eller i går. Jeg har vært litt opptatt med andre ting. Dessuten så har det ikke virket for meg som det er så mange som er interesserte i dette heller så jeg er skeptisk til om det blir store greiene. Jeg skal sette opp et serverom i morgen 18:00 også ser jeg om det kommer noen.

Skrevet
Jeg beklager at jeg ikke har hatt noe servromm oppe på OpenRPG i dag eller i går. Jeg har vært litt opptatt med andre ting. Dessuten så har det ikke virket for meg som det er så mange som er interesserte i dette heller så jeg er skeptisk til om det blir store greiene. Jeg skal sette opp et serverom i morgen 18:00 også ser jeg om det kommer noen.

9310503[/snapback]

Helt enig med deg, Lite folk som viser interesse. Viss folk vil at dette skal bli noe av Please møt opp.

Skrevet (endret)

Hvis det blir til at vi blir 3 mann (1 DM og 2 spillere) så kan vi alikevel spille. Problemet er at det blir nesten aldri like bra som når man har 1 DM og 4-6 spillere. Det er ideelt.

For et rollespill blir ikke bare bra av og ha en god historie og en DM som takler jobben men det er samholdet, intrigene og dialogen mellom spillerne som også er veldig viktigt for og få en bra spillrunde. Masse rart kan skje når flere spillere får rare ideer som de virkeligjør inne i spillverden. Ting som kanskje DM'n ikke hadde tenkt på og hvis han greier og improvisere på det så kan rett og slett en histore bygges "on the fly" med 50 % hjelp fra spillerne selv.

Det er en påvirkning som spillere stort sett ikke finner i andre spillformer. Klassisk penn og papir rollespill begrenses kun av fantasien.

Så hvis noen er i det hele tatt i nærheten interessert så please, skriv inn et svar og møt oss på OpenRPG! :thumbup:

Endret av RougeAlien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...