Straw Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg skjønner folk er lei av at jeg lager nye emner men jeg skjønner ikke dette: Jeg trykker på "network" for å komme meg online men det står at jeg ikke har alle patchene. Hvordan kan jeg patche etter instalasjonen? :S Edit: Lurte på om noen som spiller Two Worlds og kan litt om det kunne legge meg til msn? [email protected] Endret 11. august 2007 av Straw
nosync Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Gå til hjemmesiden. De er der under "support" på høyre side av siten. http://www.2-worlds.com/ Endret 11. august 2007 av nosync
Helgenen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Da du innstallerte spillet og hadde lagt inn serienøkkeltallene fikk du et spørsmål:"Vil du se etter nye patcher nå?" .... Oki doki da: Gjør som nosync sa, gå til spillets hjemmeside (eller en annen site med patcher til spill) og se etter patchen med høyeste nummer. Den patchen du skal ha i dag heter Two Worlds Patch 1.4 (ell. 1.0 > 1.4) men den 21 i denne måneden kommer en større og bedre patch 1.5. Da må du laste ned og legge den over dette igjen.. For å gjøre det helt klart så er det IKKE nødvendig å laste ned patchene 1.1, 1.2 og\eller 1.3 Patch 1.4 inneholder alt du trenger. Når du har lastet ned, er det bare å innstallere ved å trykke på patchen. Den finner selv ut hvor du har innstallert spillet. Bare slik at du er oppmerksom på det: Har du ingen patch innstallert nå, så må du starte et nytt spill når du har innstallert patch 1.4 Det er ikke mulig å bruke dine nåværende saves fordi denne patchen gjør ganske så omfattende forandringer i spillet. Happy gaming! Endret 11. august 2007 av Helgenen
Bjonski Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Bare slik at du er oppmerksom på det: Har du ingen patch innstallert nå, så må du starte et nytt spill når du har innstallert patch 1.4 Det er ikke mulig å bruke dine nåværende saves fordi denne patchen gjør ganske så omfattende forandringer i spillet. Happy gaming! 9256355[/snapback] Jeg merket ikke dette.. Jeg spilte litt på singelplayer.. også prøvde jeg network, men fikk beskjed om å patche.. Jeg lastet ned patchen, og kunne fortsette med min singelplayer karakter.
Helgenen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Bare slik at du er oppmerksom på det: Har du ingen patch innstallert nå, så må du starte et nytt spill når du har innstallert patch 1.4 Det er ikke mulig å bruke dine nåværende saves fordi denne patchen gjør ganske så omfattende forandringer i spillet. Happy gaming! 9256355[/snapback] Jeg merket ikke dette.. Jeg spilte litt på singelplayer.. også prøvde jeg network, men fikk beskjed om å patche.. Jeg lastet ned patchen, og kunne fortsette med min singelplayer karakter. 9257007[/snapback] Changelog 1.4 For points marked with *) game has to be started from the beginning: Main Menu ->Start New Game. Using save games will disable patch functionality for those points and may lead to unexpected results. Balancing: *) - Monsters strength and HP rebalanced *) - Bandits strength rebalanced *) - Bows strength rebalanced *) - Melee combat weapons rebalanced *) - Traps rebalanced *) - Magic rebalanced *) - Skills rebalanced *) - Skill requirements rebalanced *) - Equipment requirements rebalanced *) - Weight rebalanced *) - Objects stacking rebalanced *) - fighting from horse - not so powerful *) - Immunity added to some enemies (e.g. skeletons are immune for piercing and slashing, fire dragons are immune to Fire) New features: - Faster graphic rendering on nVidia Graphic Cards. - Moving/selling multiple objects - with Left Ctrl pressed. - Vit., Str., Dex., Willp. - timed potion effect displayed in inventory. - Inventory space increased. - New graphic settings added DOF, Horizon, water reflections, hit info, player info - Bow auto aiming option added - Magic aiming cursor visible even if attacking spell is not highlighted *) - Killing NPCs inside houses - invisible for other NPCs *) - 4 new armour sets added. *) - More Animals in villages (hens, ducks, gooses). *) - Magic shop near first teleport in Komorin. *) - Brotherhood shop at Vesit Delurna Coral. Fixed bugs: *) - Soulpatcher gives more points than you actually have - fixed. *) - Quest with Nellor - fixed *) - Fariel is dying killed by spider. *) - Death strike skill fixed. *) - Guards harassing player after paying one of them with 30% - fixed *) - torches stacking - Many clipping bugs on various maps - fixed. - Disarming arrow - crash - fixed - Not working heavy maces -fixed - Bombs explosions - fixed - Horse behaviour - improved - screens zooms while upgrading a skill - game crash when buying spell card magic hammer and trying to add it directly to my active spell. - If you set the spell bar focus to a defensive spell you can't use a hotkey of any offensive spell that needs a target because the char doesn't aim (and all the spells will hit the floor). It would be good if the cross-hair is always visible Din måte å spille på, uten å ta hensyn til det som det å patche i praksis involverer, - vil ikke gi deg full utnyttelse av patchen. (i realiteten trenger du ikke å patche hvis du ikke tar hensyn til det som sies her..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå