Gå til innhold

er shapeskifte på sikte lov egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det går under skins. Jeg vet ikke om valve har sluppet puremode updaten til 1.6, men i source brukes puremode på de fleste seriøse klaners warservere. Grunnen til at det ble sluppet tror jeg har noe med cheat, man kan endre alle skinsa til alle mappa så texturene blir gjenomsiktige. :roll:

Skrevet

Om du ikke bruker filer eller programmer som den slik burde det vel være lov. Selv liker jeg å spille med medium sikte når jeg spiller med 800*600 og large sikte når jeg spiller med 640*480

Skrevet

Hvis du bare bruker kommando i console;

cl_crosshairscale <tall> (Høyere tall gir mindre sikte)

Da er det ingen fare for at du skal bli tatt for cheats.

Skrevet

Du får jo minimal kreditt for lite sikte, då det ofte skjer at det er vanskelig å sjå det. (etc dd2, dd1, osv) Er bedre å ha litt større som du føle deg komfortabel med og øke litt og litt så du blir vandt til det så treffe du minst like bra, men du ser og siktet heile tida. :)

Skrevet
Hvis du bare bruker kommando i console;

cl_crosshairscale <tall> (Høyere tall gir mindre sikte)

Da er det ingen fare for at du skal bli tatt for cheats.

9259673[/snapback]

Dette gjelder source ja :) Uansett så er det ikke noen fordell med mindre sikte enn small. :)

Skrevet

Dette gjelder source ja :)  Uansett så er det ikke noen fordell med mindre sikte enn small.  :)

9260005[/snapback]

Det er fordeler med et lite sikte, de blir lettere å ta headshot på folk som er lengere unna, da du bare får hodet inne i siktet!

Skrevet (endret)

Unnskyld, men det er ganske orginalt alle noobies i source bruker cl_crosshairscale 5000. Fordi de tror at det er lettere, selvfølgelig noen unntak. :)

Endret av hiper
Skrevet

Minste sikte i 1.6 er vel cl_crosshair_size small og så skriver du cl_dynamiccrosshair 0. Det er det minste crosshairet jeg vet du kan få, uten å bruk ulovlige commands og/eller ekstra filer.

Skrevet
Unnskyld, men det er ganske orginalt alle noobies i source bruker cl_crosshairscale 5000. Fordi de tror at det er lettere, selvfølgelig noen unntak.  :)

9288372[/snapback]

Joa er mange noobies som bruker bittelite sikte, det finnes også unntak, jeg er en av

unntakene :!:

Skrevet
Unnskyld, men det er ganske orginalt alle noobies i source bruker cl_crosshairscale 5000. Fordi de tror at det er lettere, selvfølgelig noen unntak.  :)

9288372[/snapback]

Joa er mange noobies som bruker bittelite sikte, det finnes også unntak, jeg er en av

unntakene :!:

9288654[/snapback]

Pro som eg var først brukte eg faktisk 50 000 :thumbup:

Skrevet

Lite sikte er jo ikke dårligere en stort sikte, det handler bare om hva du pleier å ha, det pleier å være best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...