Hjelmn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html Voice chat neste patch, noen som har testet dette?
MaxXRebo Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Fin feature det der, når man spiller med kompiser, bg og andre ting. selv om de fleste sikkert kommer til å holde seg til vt o.l. grøsser ved tanken på 5 manns og alle wannabe party leaders. er irriterende nok med de som konstant må sitte å forklare å sjefe i chaten, og nå får vi de i høytalerene og. Takk Gud for at det er en mute funksjon.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Frykter at det blir som på CS..... Alle skriker random ting.
StorPeder Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Så lenge det går an å skru det av er det jo genialt nok. Lettere å si fra i VC enn å skrive inn "Watch out behind! Pat inc!" samtidig mens man healer MT, HoT'er roguen og Rebirther 'aggro-who?'- locken Det er jo bare å teste ut når du kommer i gruppa. Er det mye drittprat sier du fra at du bare er tilstedes i Party- chat.
Be__bad Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Tihi, "hørte-for-meg" trade chat med VOIP Blir sikkert bare til party's though. Med mindre det blir konge kvalitet er det konstant-mute for meg, bedre å sitte på vent med kamerater da
Talwin Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Såvidt jeg vet, så funker det omtrent som chat rom, du lager en kanal og joiner den for voice chat, det er ikke noe som er på automatisk, så du slipper å høre barrens chat. Ser ikke for meg at vi kommer til å slutte å bruke ventrilo, hendig å kunne snakke med guildies som er offline, eller folk i VGSOH/LotRO/etc delene av guildet. Men, så sant det faktisk fungerer bra så vil det være ypperlig for guild grupper med en random, liker ikke å gi ut vent detaljer til folk jeg ikke kjenner, og det suger med 4 av 5 mann på vent i heroics og ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå