Gå til innhold

Frustrerende problem med King Kong!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg Limited Edition-versjonen av King Kong for 200kr på en lokal butikk, og siden jeg husket at demoen var temmelig tøff, valgte jeg å kjøpe det.

Under installasjonen går alt helt knirkefritt. Jeg får installert spillet, verifisert serial-koden og alt det der. Først når jeg starter spillet får jeg problemer.

Allerede i menyen er det nemlig noe snålt. Når jeg skal prøve å gå inn i options, laste inn et spill, lagre et spill (osv), er det som om at jeg sitter og holder inne pil-opp. Jeg får med andre ord knapt gjort noe som helst. Etter mye om og men får jeg til å velge New Game. Når spillet først starter etter noen cut-scenes, og jeg har kommet til karakterens PoV, så flyttes blikket seg rett opp i lufta, og jeg klarer knapt å styre det nedover med musa, før det bare glir opp igjen.

...Med andre ord er det umulig å få spilt spillet. Dette er MEGET frustrerende, da jeg har kjøpt og betalt spillet. I en tid som dette har vi nærmest tatt det for gitt at spill ofte skal ha veldig mange problemer - men dette tar bare kaka. Jeg forlanger at det i det minste skal fungere i noen få sekunder før bugs tar totalt overhånd.

Patcher finnes tydeligvis heller ikke, så da må det finnes en annen løsning. Googling hjelper meg lite, da jeg bare kommer til alle mulige urelaterte sider.

Noen som har en god løsning på mitt problem?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...