Gå til innhold

Ny macbook i høst?


Tedz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt rykter om nye MacBooker som skal ut i løpet av året. Nyhetene skal være en form for Multi Touch på maskinen.

 

Men Apple har fått seg som vane å holde oppdateringer av produkter hemmelige frem til timen de blir lagt ut for salg.

 

Umulig å se om det er verd å vente med å kjøpe ny Mac. Men nå som vi er så nærme lanseringen av Leopard ville jeg i hvertfall vente til det kom ut. Med mindre du vil bruke en ekstra tusenlapp i Oktober.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om nye MacBooker som skal ut i løpet av året. Nyhetene skal være en form for Multi Touch på maskinen.

 

Men Apple har fått seg som vane å holde oppdateringer av produkter hemmelige frem til  timen de blir lagt ut for salg.

 

Umulig å se om det er verd å vente med å kjøpe ny Mac. Men nå som vi er så nærme lanseringen av Leopard ville jeg i hvertfall vente til det kom ut. Med mindre du vil bruke en ekstra tusenlapp i Oktober.

9270983[/snapback]

 

Trodde MultiTouch på MB var betegnet som et "research-project" hos Apple, noe som skulle tilsi at det neppe dukker opp i nær fremtid.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
vet dere om prisen stiger på macbook når leopard kommer?

9544323[/snapback]

 

Nei, i motsetning til andre produsenter som lar prisene falle etterhvert som produkter blir eldre. Har Apple faste priser slik at man får mye for pengene rett etter nylanseringer, men mindre for pengene når et produkt har hvert på markedet lenge uten oppdatering. Faktisk går de så langt av og til som til å sette ned prisene samtidig med oppdatering, slik at en ny og bedre modell koster mindre enn hva den gamle gjorde dagen før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Står ikke noe om at det blir ettersendt..men er det ikke verdensrelease på leopard? så da vil jeg få det hvis jeg bestiller på nettet idag?

Selvsagt alle maskiner som bestilles nå leveres med Leopard, du hadde sansynligvis fått det hvis du hadde bestilt for et par dager siden også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...