Gå til innhold

Får ikke skifta sang i Winamp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er for meg et problem flere bærbare har, ganske synd med tanke på de som foretrekker winamp..

 

Nå er ikke jeg så kjent med bærbare, men noen har innstillinger som gjør at du kan skifte over til winamp. Hvor du finner disse innstillingene kan jeg ikke si sikkert, da det varierer. Mulig du finner det under kontrollpanelet.

 

Ellers kan du prøve og åpne winamp, høyreklikke og velge "Preferences" Velg så "Global Hotkeys" klikk på en av de i listen og klikk nede i hotkey feltet. Trykk så på en av multimediatastene og se om det skjer noe. Om det kommer noe, kan du trykke "Set" og restarte winamp. Da kan det fungere, men ikke sikkert, funket ikke på min søsters bærbar

Lenke til kommentar
Dette er for meg et problem flere bærbare har, ganske synd med tanke på de som foretrekker winamp..

 

Nå er ikke jeg så kjent med bærbare, men noen har innstillinger som gjør at du kan skifte over til winamp. Hvor du finner disse innstillingene kan jeg ikke si sikkert, da det varierer. Mulig du finner det under kontrollpanelet.

 

Ellers kan du prøve og åpne winamp, høyreklikke og velge "Preferences" Velg så "Global Hotkeys" klikk på en av de i listen og klikk nede i hotkey feltet. Trykk så på en av multimediatastene og se om det skjer noe. Om det kommer noe, kan du trykke "Set" og restarte winamp. Da kan det fungere, men ikke sikkert, funket ikke på min søsters bærbar

9244636[/snapback]

 

Fordi atte du må trykke set FØR knappene funker? :hmm:

Lenke til kommentar
Fordi atte du må trykke set FØR knappene funker?  :hmm:

9245846[/snapback]

 

Om winamp kan binde multimediatastene så vil det komme ett eller annet i Hotkey feltet når man trykker på tastene (f.eks trykker du på v, så kommer bokstaven v) Om det gjør det trykker du set for og binde knappen til funksjonen. Kommer det ikke noe, så går det ikke på denne måten.

 

Snakker forresten om winamp5 her. husker ikke om v2\3 har samma funksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...