Gå til innhold

Xbox 360, kopiering av spill?


Zartok

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på lenge nå om jeg skal kjøpe PS3 eller XBOX 360, hvordan fungerer det når man skal kopiere over spill til xbox 360?

 

Er det slik at man bare laster det rett ned på harddisken eller må man installere en firmware? i så fall, fra hvor? og er det sikkert? Eller må man brenne ut spillene på en DVD / Blue-ray ? Jeg har mange spørsmål og jeg håper at noen på forumet har kunnskapen å kan svare på dette.

 

Takk på forhånd.

 

Mvh,

Zartok

Endret av Zartok
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lurt på lenge nå om jeg skal kjøpe PS3 eller XBOX 360, hvordan fungerer det når man skal kopiere over spill til xbox 360?

 

Er det slik at man bare laster det rett ned på harddisken eller må man installere en firmware? i så fall, fra hvor? og er det sikkert? Eller må man brenne ut spillene på en DVD / Blue-ray ? Jeg har mange spørsmål og jeg håper at noen på forumet har kunnskapen å kan svare på dette.

 

Takk på forhånd.

 

Mvh,

Zartok

9240005[/snapback]

 

 

Lest FAQ? Der står det at vi ikke har lov til og diskutere piratkopiering.

Lenke til kommentar

Ja, du kan kopiere. Ja, du blir bannet fra xbox live. Og ja, det er ikke lov å diskutere piratkopiering på dette forumet!

 

Forumregel: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Endret av tommen_h
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...