Gå til innhold

World of Warcraft lvl 70 og 80? wtf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mening er at lvl 70 og 80 og slikt på WoW har ødelagt mye! Likte gamle raide stunder og 60 epics og kanskje 0,5 settet til classene og sånt.

Hva syns dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte meg godt på lvl 60, hadde det jævlig gøy fra 60-70 men lvl 70 ble i lengden bare for kjedelig. Slutta med wow men kommer nok til å kose meg fra 70-80 før jeg igjen slutter.

Og bring back legendaries, tbh.

Skrevet

Ja akkurat det samme her. Har stengt accen min nå. Begynner kanskje på igjen eller med ny acc når lvl 80 kommer. Death Knight høres jo ganske knas ut ;)

Skrevet

hvor lang tid bruker man egentlig på å komme seg fra 70 til 80? eller 60 til 70? har spilt det litt å jeg synes det tok lang tid å levle på level 20 liksom hehe

Skrevet (endret)

Med powerlevel guide tok 1-60 ca 4dager da bc kom, og 60-70 tar vel 3-5 dager nå, med boost går alt enda raskere.

Endret av <Iversen>
Skrevet (endret)
Med powerlevel guide tok 1-60 ca 4dager da bc kom, og 60-70 tar vel 3-5 dager nå, med boost går alt enda raskere.

9238509[/snapback]

Endret av Hawkn
Skrevet

9238509[/snapback]

Har man i hele tatt noe liv da?

9238629[/snapback]

definer liv.

Skrevet

jeg synes det var dritgøy på 60, slækken i BWL, AQ40 og naxx. var med i den beste horde guilden på serveren, de krevde 60-70% attendance, jeg var laaaangt under :p "værehyggeligoggodvennmedclassogguildleaderftw"

Var egentlig litt lei før TBC, synes pvp var for random. Lvle til 70 virket bare som et gjesp, så jeg quittet og spiller nå source istedet, way more fun, blitt ganske god <3

Skrevet

Jeg er ingen WoW spiller og verken hater eller digger det spillet. Men: er jeg alene om å synes at det blir for teit å sette opp levelen slik "hele" tiden? Man vil gjerne slå seg til ro med utstyret man har når man har fått det beste av det beste på en jobb/level? Hadde det ikke vært bedre å fortest mulig etter at et spill kommer ut finne maks level og heller utvide "talentpoints" (abilities, spells osv.) som man får på samme måte som man går opp i level (experience points) år etter år?

Skrevet

Bare fordi en kan levle til 70 eller 80 så er det ingen grund til at en må gjøre det på kortest tid eller at man ikke kan fortsette i dem gammle instancene.

Skrevet

9238509[/snapback]

Har man i hele tatt noe liv da?

9238629[/snapback]

Mer enn han som bruker 20+ dager på å nå toppnivå :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Brukte 5 dager 1-60. Og då spillte eg 2-3 t dagen + at eg gjorde veldig få instancer o.o. Så 1-60 går rellativt fort

9240698[/snapback]

Haha, ja, det er nok sant :roll:

Skrevet
Brukte 5 dager 1-60. Og då spillte eg 2-3 t dagen + at eg gjorde veldig få instancer o.o. Så 1-60 går rellativt fort

9240698[/snapback]

Haha, ja, det er nok sant :roll:

9240974[/snapback]

Tror jeg på også :p

5 * 3 = 15. Ingen som bruker 15 timer til 60.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

5 dager ingame? :hmm:

Skrevet

9238509[/snapback]

Hva faen? Spiller man hele dagen og natta da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...