Samegerilja Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Installerte Oblivion i går og spillte det en stund, men så kræsjer den plutselig i windows med den meldinga "send feilrapport til windows osv". Har noen hatt det samme problemet før? Har prøvd og "tone" ned quality til medium men fortsatt så funker det ikke. Har patchet den til 1.1.511 Mine hardware specs Skjermkort *Powercolor X850pro Ram * 2024 (husker ikke ka brikkene het) Cpu *Amd 3200 + Har hatt Oblivion installert før og da har det fungert ypperlig. Takk for all hjelp
Nielsen75 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde samme problem for en stund siden. Jeg kasta ut starforce (om du har den inne, er det stor sannsynlighet for at det er den som lager krøll), og sørger for å avslutte printerdrivere, som den visstnok heller ikke er så glad i (alt som begynner med HP i lista over programmer som kjører). Prøv dette, og se om det ikke skulle hjelpe.
Samegerilja Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde samme problem for en stund siden. Jeg kasta ut starforce (om du har den inne, er det stor sannsynlighet for at det er den som lager krøll), og sørger for å avslutte printerdrivere, som den visstnok heller ikke er så glad i (alt som begynner med HP i lista over programmer som kjører). Prøv dette, og se om det ikke skulle hjelpe. 9234642[/snapback] Tror du det er mye unødvendig crap som ødelegger for Oblivion? Har ikke noe skrivere installert og ingen starforce heller Noen andre tips som kan hjelpe?
Nielsen75 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Det var dessverre alt jeg hadde. Får håpe noen andre kan komme med flere tips.
Samegerilja Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Takker ihvertfall får at du prøvde og hjelpe meg Så får vi håpe at andre også kan hjelpe meg
Kahuna Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Står det noen feilmeldinger i systemloggen til windows? Jeg sleit en del med krasj i oblivion(fortsatt litt igjen btw men nå er det til å leve med). Jeg prøvde mye rart men kombinasjonen oppdater hovedkortdrivere, lydkortdrivere og grafikkortdrivere så til slutt ut til å hjelpe...
Samegerilja Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Ja det står noe sånn med at "Windows kunne ikke kjøre programmet lengere". Det er den meldinga der du kan velge å sende feilmelding eller la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå