Gå til innhold

TES: Oblivion kræsjer til Windows etter en stund!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Installerte Oblivion i går og spillte det en stund, men så kræsjer den plutselig i windows med den meldinga "send feilrapport til windows osv". Har noen hatt det samme problemet før?

Har prøvd og "tone" ned quality til medium men fortsatt så funker det ikke. Har patchet den til 1.1.511

Mine hardware specs

Skjermkort *Powercolor X850pro

Ram * 2024 (husker ikke ka brikkene het)

Cpu *Amd 3200 +

Har hatt Oblivion installert før og da har det fungert ypperlig.

Takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme problem for en stund siden. Jeg kasta ut starforce (om du har den inne, er det stor sannsynlighet for at det er den som lager krøll), og sørger for å avslutte printerdrivere, som den visstnok heller ikke er så glad i (alt som begynner med HP i lista over programmer som kjører). Prøv dette, og se om det ikke skulle hjelpe. ;)

Skrevet
Jeg hadde samme problem for en stund siden. Jeg kasta ut starforce (om du har den inne, er det stor sannsynlighet for at det er den som lager krøll), og sørger for å avslutte printerdrivere, som den visstnok heller ikke er så glad i (alt som begynner med HP i lista over programmer som kjører). Prøv dette, og se om det ikke skulle hjelpe.  ;)

9234642[/snapback]

Tror du det er mye unødvendig crap som ødelegger for Oblivion?

Har ikke noe skrivere installert og ingen starforce heller :)

Noen andre tips som kan hjelpe?

Skrevet

Står det noen feilmeldinger i systemloggen til windows? Jeg sleit en del med krasj i oblivion(fortsatt litt igjen btw men nå er det til å leve med). Jeg prøvde mye rart men kombinasjonen oppdater hovedkortdrivere, lydkortdrivere og grafikkortdrivere så til slutt ut til å hjelpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...