Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ut Michael Essien som jeg trodde skulle bli en hit på laget, men han har jo ikke spilt på seg så mange poeng. Erstatta han med Petrov, som må være største røverkjøpet på CS. Håper han fortsetter å spille slik. :)

Skrevet (endret)
Jeg har fått inn Tevez på laget. Hadde egentlig lyst på Adebayor, men jeg har allerede tre fra Arsenal. 9 millioner er så kjip sum. Jeg bør kanskje få inn Torres etter hvert, men da ryker en annen klassespiller. Kvitter meg muligens med Flamini.

Kjøpte Rooney, regner med at han finner tilbake til formen. Samt Lescott, McCartney, Zogbia. Satser på litt middelklasse frem mot jul, så handler jeg heller flere fra storklubbene når sesongen drar seg til.

Petrov har jeg hatt fra nesten dag en, poengrøveren min.

Endret av Hyrlen
Skrevet

Har jeg hatt i hele år så noen smeller må man regne med, men han skulle jo hatt et mål i dag...

Eneste driten er jeg skaffet meg Mellberg på fantasy før denne runden også :(

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg byttet selvsagt inn Laursen til denne runden :roll:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Alle spillerne på laget mitt tapte denne runden, sett bort i fra United-spillerne mine.

Skrevet (endret)

Bare 3 spillere på mitt lag som vant. :/

13 poeng denne gangen, men hvorfor er Teggy foran meg? R kommer før T. :p Uansett et mirakel at jeg fortsatt befinner meg i toppen.

Endret av iRoman
Skrevet (endret)

Har kommet meg opp på en 7. plass men det er jo tett mellom 4 mann der kan man jo si :)

La merke til at de har satt at neste runde er 22.12, noe som vil si at de hopper over neste helg. Ikke godt å si hvorfor men det kan vel hende at det gjøres om på før helgen. Litt synd om den runden blir borde (hvis den blir borte) med kamper som liverpool-United og chelsea-gunners...

Første posten er da oppdatert igjen og jeg la også merke til at Raste er på god vei å ta igjen gutta som ligger foran han...

Edit: Få med seg alle ordene er jo ikke så dumt...

Endret av Manx
Skrevet

Hm, ser at jeg befinner meg på en tredjeplass, vurderer å bytte ut Hleb og Arbeloa, fordi de er mine svakeste for øyeblikket, med henholdsvis 42 og 43 poeng.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...