Reeve Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Og siden du likte komplett, så har jeg satt opp en identisk PC hos komplett, med de samme delene, utenom brenneren. Vedlegg her:
Dj_Arnleif Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 (endret) Takker så meget! Så dette er så å si den samme maskinen som eg har satt opp? Er dette riktig? Edit: Pluss denne viften: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325742 <--Er den nødvendig? Bildet: Endret 9. august 2007 av Dj_Arnleif
Reeve Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Takker så meget! Så dette er så å si den samme maskinen som eg har satt opp? Er dette riktig? Edit: Pluss denne viften: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325742 <--Er den nødvendig? Bildet: 9238936[/snapback] Ja det er det Men jeg er ikke sikker på om du trenger de viftene, ettersom det følger med 6 vifter i det kabinettet du kjøper, men det kan allikevel være like greit å ta med et par slike vifter. Jeg ser også at du ikke vil bygge selv, så da vil jeg anbefale å få komplett.no til å bygge den, og installere Windows. Jeg fant ikke dette som et "produkt" på komplett sine sider, men du kna bare ringe dem, så fikser de det for deg. Lykke til
Kpg Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Styr unna ultra skjermkort. Vil du vite hvorfor, sjekk hws sine tester av det.
Dj_Arnleif Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 (endret) Takker så meget! Så dette er så å si den samme maskinen som eg har satt opp? Er dette riktig? Edit: Pluss denne viften: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325742 <--Er den nødvendig? Bildet: 9238936[/snapback] Ja det er det Men jeg er ikke sikker på om du trenger de viftene, ettersom det følger med 6 vifter i det kabinettet du kjøper, men det kan allikevel være like greit å ta med et par slike vifter. Jeg ser også at du ikke vil bygge selv, så da vil jeg anbefale å få komplett.no til å bygge den, og installere Windows. Jeg fant ikke dette som et "produkt" på komplett sine sider, men du kna bare ringe dem, så fikser de det for deg. Lykke til 9240194[/snapback] Så jeg skal ringe til komplett og be dem gjøre? Flotte greier, du har vert til stor hjelp, kanskje eg skal bare fjerne den siste viften . Er det verdt å kjøpe XXX utgaven? Endret 9. august 2007 av Dj_Arnleif
ovinn Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Du kan vurdere SLI av 8500/8600 eller HD 2400/2600 og. De gir ikke prosessoren så mye å jobbe med, så den kan ta seg av andre oppgaver Omtrent alle kort bortsett fra de nevnt over lemper over rundt halvparten av dekoding til prosessoren, mens de nevnt over gir bare bort 1-2% . Så dette er en ting du burde ta med i vurderingen. Du klarer deg fint med to 8600-kort og!
ovinn Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Hvis du f.eks. skal se film bare for å ta et eksempel Så dytter grafikkortet omtrent halvparten av dekodingen over til prosessoren, så den får mere og gjøre og dermed blir endel varmere enn normalt. Velger du derimot et annet skjermkort vil det gjøre omtrent all dekodingen selv. Det har med varmeutvikling og bruk av ressurser å gjøre.
Dj_Arnleif Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Å, da så. Men jeg tror jeg holder meg til opsettet jeg har nå . Takker fo all hjelpen.
Nizzen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 De har visst ikke P182 hos Komplett, men det finnes tonn av andre muligheter: Antec Nine Hundred Antec Performance P180 Cooler Master Ammo 533 Thermaltake Armor M.m 9230367[/snapback] Hvilket av desse er best ? 9230417[/snapback] Silverstone TJ 07 er best Bilder
Dj_Arnleif Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Kanskje det, men den var litt dyr .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå