Gå til innhold

PC til rundt 8K, til speling, 3Dstudio, videored.


Anbefalte innlegg

Oppsettet er som følgjer:

 

Hovedkort:

Gigabyte GA-P35C-DS3R

 

CPU:

Intel Core 2 Duo E6750

 

RAM:

GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB (x2)

 

Skjermkort:

Club3D GeForce 8800 GTS 640 MB

 

Resten, HDD, skjerm etc. har eg frå før. Eg har tenkt å putte det inn i mitt gamle AC Silentium T1-kabinett som inneheld ein Seasonic 350W (450 peak) PSU. Eg veit at mange vil skrike ut om at 350W er alt for lite osv, men eg har fått indikasjonar (blant anna her på forumet) om at det kan gå, så eg har iallefall tenkt å prøve.

 

Det eg lurer mest på er RAMen. Eg finn så lite RAM som passar til hovudkortet eg vil ha. Lista over brikker på Gigabyte si side er ikkje så lang, og mange av produsentane finst ikkje i Noreg i det heile. Er verkeleg HK så kresent på RAMen, eller er der eigentleg fleire brikker som vil passe, enn dei som står opplista?

 

Eg har også hengt meg opp i at eg vil ha CL4, utan at eg faktisk veit ytelsesforskjelen på CL4 og CL5. Er den eigentleg veldig merkbar? Eg har ikkje tenkt å overklokke, om det har noko å seie.

 

Eg har lyst til å bestille alt frå Amentio, men dei har ikkje inne GeIL-RAMen, så eg treng kanskje eit alternativ til desse brikkene. Forslag?

Endret av lappado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg må ha valt ein flott kombinsajon av komponentar sidan ingen hadde nokon kommentarar, den som tier samtykker right? ;)

 

Uansett, for å lage ei ending på tråden, endte eg opp med å gå for 4x1GB Corsair-brikker med CL5 samt eit tilsvarande GF 8800 GTS frå Gainward. Eg endte også opp med å kjøpe eit Antec P180 kabinett med ein Antec Phantom 500 PSU, slik at eg har litt meir å gå på når eg skal smekke saman PCen.

 

No er det berre den ulidelege ventinga som gjenstår, håpar ikkje Komplett og Amentio tek seg for god tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...