Gå til innhold

vurderer å migrere til neptulon


Anbefalte innlegg

ja, jeg vurderer å migrere til neptulon, fordi Kor`gall holder rett og slett ikke holder mål lengre. Det jeg da lurer på er om noen her spiller / har spilt på neptulon eller har annen info om serveren? spesielt om det er mye folk på den, til alle døgnets tider, og om det er mye PvP der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller på Neptulon. Har ikke spilt på noen andre servere, så kan ikke akkurat sammenligne så veldig. Det jeg vet om serveren min er i alle fall at det nesten alltid er korte køer til BGs og arenaer, alt fra 10 sekunder til 5 minutter.

 

Stort sett masse folk online til normale tider av døgnet, dabber av i de mest sære tidene, 03 - 07 ca.

Lenke til kommentar

SPiller også på Kor'Gall, Horde...

 

Er meget dødt her da, er enig i det, Battlegroupen er også ufattelig dårlig, alt for enkelt og komme opp i rating, har selv 1707 rating i 3 vs 3 uten noe anstrengelse.

 

Vurderer og migrate også...

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt en av de store serverene.

 

Dunemaul er gankse bra har jeg hørt

Lenke til kommentar
Da ville jeg absolutt gjort det. Det å spille med gode venner kan ikke undervurderes. Nesten den eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller WoW.

9231916[/snapback]

 

World of Warcraft alene på en server uten irl-kjente blir fort kjedelig, ja. Prøvde det i 30 levler med en mage engang, og selv om guilden var veldig, veldig hyggelig endte jeg til slutt opp med å stikke tilbake til de kjente.

 

Det gjør jeg den dag i dag. Slutter de andre, slutter nok jeg også.

 

Konklusjon: Migrer :)

Lenke til kommentar
ja, jeg vurderer å migrere til neptulon, fordi Kor`gall holder rett og slett ikke holder mål lengre. Det jeg da lurer på er om noen her spiller / har spilt på neptulon eller har annen info om serveren? spesielt om det er mye folk på den, til alle døgnets tider, og om det er mye PvP der. :)

9229391[/snapback]

Prisene på AH gjør vel Neptulon til en av de dyreste. (-Kilde.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...