Gå til innhold

Tråden om TyTN II er HER !


Gjest Slettet+123498734

Anbefalte innlegg

HTC har jo vært flinke til å få mobilenen sine i salg like etter at de har lansert dem offesielt på sine nettsider.

 

På de siste lanseringene har det vel ikke gått mer enn litt over en uke fra mobilen har vært lansert til den har vært å få kjøpe i nettbutikkene.

 

La oss håpe dette skjer denne gangen også.

 

Når det gjelder tastaturet ser det ut som, og jeg regner med, at det er det samme som på 4350. Har hatt denne og synes det fungerte greit å bruke. Ikke det samme som å sitte forand pc`en, men fungerer fint til bruk utenfor kontoret. Brukte f. eks kun denne i sommer på ferie og lot laptop`en ligge hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært i kontakt med flere leverandører og ingen har sikre datoer. De har ubekreftede datoer i midten av september og det er da tror den kommer.

Var en her som påstod at han får mobilen på mandag, ja, men det tror jeg ikke på før jeg får se det. Den er ikke til salgs noe sted enda.

9407902[/snapback]

 

Kansje han mente med eng. OS`? http://www.expansys.no/p.aspx?i=151796 215 stk inn akkurat nå.

Lenke til kommentar

Nå fungerer nettsidene til HTC igjen. Sjekk ut: http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

 

Ser virkelig hvor bra denne mobilen er når du sammenligner den med 4350.

 

Hva mangler mobilen?

 

Kunne hatt bedre kamera ja, men dette er vel bra nok til denne type mobil?

 

Den er litt for tung. Man kjenner at man har 190g i lomma.

 

Mangler FM radio. Personlig gjør dette ikke mye, men vet mange begynner å bli temmelig avhengig av radioen.

 

Ut over dette kommer ikke jeg på mer. Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål:

 

1. Ser at TYTN II har en prossesor av typen Qualcomm® MSM 7200 400 MHz.

Jeg har på fritiden programmert endel småprogrammer i Visual studio 2005, mitt spørsmål blir derfor er det noen som vet om progammer generert som "device appelication" ?

 

2. Når man resetter en telefon Med WM hva er det da som skjer blir f.eks registry og programmdata tilbakesatt slik at men "trygt" kan leke runt å forsøke forskjellige ting ?

 

på forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har det lenge vært stille!

 

Men nå fant jeg bekreftet dato hos mpx.no

 

Se: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=82974

 

Regner da med at flere andre også får denne inn på lager rundt dette. Kommer vel ut til butikkene i slutten av neste uke tidligst eventuelt noe senere. Gleder meg til å få sett nærmere på denne.

 

Noen som jobber i butikker i Oslo hvor dere har fått denne inn eller vet den kommer?

Lenke til kommentar
Bestilte denne for 2 dager siden gjennom jobben og ifølge lagersjef var det mulig at den kunne komme idag eller tett over helgen. Der han bestilte telefonen fra, står det at den skulle være på lager den 27 sep. så thumbs up for at den kommer idag ;)

9591859[/snapback]

 

Hvilket firma er den bestilt fra? Fikk lagt inn en bestilling på idedata.no i dag.

Lenke til kommentar
Bestilte denne for 2 dager siden gjennom jobben og ifølge lagersjef var det mulig at den kunne komme idag eller tett over helgen. Der han bestilte telefonen fra, står det at den skulle være på lager den 27 sep. så thumbs up for at den kommer idag ;)

9591859[/snapback]

 

Hvilket firma er den bestilt fra? Fikk lagt inn en bestilling på idedata.no i dag.

9592150[/snapback]

 

Er ikke sikker hvor den blir bestilt fra siden lagersjef bestilte den opp til meg.

men den kom idag! (gledesutbrudd!) trodde ikke den skulle komme idag siden det var 5 min til jeg var ferdi, men da fikk jeg melding om at den var kommet :D

 

er utrolig fornøyd med den så langt! :cool:

GPS'en fungerer som bare det. synd det bare følger med et kart (valgbar lokasjon) får kjøpe meg flere etterhvert.

 

ellers virker den kjap og håndterer mange flere applikasjoner en gamle TyTN, det som trolig hjelper mest er ekstra ram og selvfølgelig CPU.

 

uansett... ANBEFALES :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...