Gå til innhold

Installere flash på Ubuntu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, trenger litt hjelp til å få installert flash på Ubuntu. Noen som kan hjelpe?

Er nokså ny, så skjønner ikke så altfor mye av det her :blush:

Bruker firefox om det har noe å si

Mvh

Vaffel

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

FireFox skal kunne fikse dette selv, gå inn på en side med Flash på (lett å finne via 1001spill.no eller lignende), FireFox vil da bemerke at du mangler Flash og hjelpe deg med å installere den.

Endret av IQ
Skrevet

Ja, popper opp heile tia, men det står bare den ikke finner det, å så er det en knapp med manuell installering, etter det skjønner jeg ikke no =/

Skrevet
Ja, popper opp heile tia, men det står bare den ikke finner det, å så er det en knapp med manuell installering, etter det skjønner jeg ikke no =/

9224903[/snapback]

Hva slags Ubuntu har du? 64-bit?

Skrevet

Hadde jeg fått en femmer for hver gang noen støter på et eller annet ikke-trivielt problem fordi de på død og liv skal kjøre 64-bits .. :(

Skrevet

Skulle ikke på død og liv ha 64-bits, men tenkte at det var vel samma søren det, å like greit ettersom jeg hadde en 64bits prossesor.

Så jeg burde egentli bare installere på nytt med 32-bits istedet?

Skrevet

Ja, men gikk i den legg til/fjern programmer saken, å der sto det at Macromedia flash saken ikke kunne installeres siden det var 64-bits, samme gjaldt en del andre programmer også.

Installerer liksegodt bare 32-bit istedet, er ikke no stress liksom :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...