Gå til innhold

Leveringsproblemer? Netshop og Skjermkort GTS 8800


Anbefalte innlegg

Skulle bestille meg skjermkort fra Netshop 30.07.07. Valget stod mellom Asus, FoxConn eller PoV skjermkort GTS 8800 640mb. Ingen av disse var på lager, med ubekreftet dato hhv 04 aug, 06 aug og 08 aug. :thumbdown:

 

Bestilte meg et skjermkort fra FoxConn. Da var det ikke på lager, men ubekreftet 06.08.07. I dag tirsdag står det ubekreftet 12.08.07, og på de andre to skjermkortene står det 10 aug og 14 aug. Datoen på disse tre skjermkortene fra 3 forskjellige leverandører har bare blitt forskjøvet. :hmm:

 

Begynner å bli litt utålmodig nå :hrm: Er dette normalt. Skjermkortene kommer vel i forskjellige forsendelser siden det er 3 forskjellige produsenter? Prøvd å sende mail til Netshop uten å få svar :(

 

Noen som har erfaring med dette?

 

 

BIG T

 

 

Edit:

 

Pratet med Netshop, fikk oppgradert til et annet skjermkort, så saken er løst :!:

Endret av TorOyvind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk er at diverse større nettbutikker sliter med å sende ut varer nå rett etter ferien. Har ventet i over ei uke på en forsendelse fra en større nettbutikk, og varene er ennå ikke plukket en gang. Alt jeg bestilte var på lager.

 

Apropos det, bestilte noen varer fra Netshop for levering hos Nethshop Oslo 27.7, og enda ikke fått noe. Tar normalt et par dager maks hvis alt er på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...