Gå til innhold

Lage Master Sword i tre?

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Fann ikkje betre plass å poste tråden, men moderator kan alltids flytte den viss det trengs

Har tenkt litt på å lage Master Sword (sverdet til Link) i tre, og lurer på om nokon har tips. Tenkte på å kanskje lage sverdet i to delar; skaft og blad. Og berre lage eit slags hol i skaftet (då må skaftet vere tjukt/breidt nok) og stikke bladet ned i holet og feste det med ein skrue.

Andre måtar å lage skaftet/bladet på enn å spikke og håpe på det beste?

Kjem ikkje på meir no, fordi eg gjorde to ting på ein gong. Det lønner seg ikkje alltid. :(

Laga ei rask teikning:

post-125541-1186436094_thumb.jpg

Endret av Mr. Sviker
Videoannonse
Annonse

Har mekka to litt gode.

Bladet vaier ikkje sidelengs viss holet og delen på bladet eg skal stikke ned i holet er ovalt, men då må holet vere so lite at eg må trykkje litt (ikkje mykje) for å få det ned i.

Viss eg spikker kan det ta tid, ja, og viss eg spikker litt feil/for mykje av bladet eller liknande har eg dritet ned dassen og må lage nytt blad. Sånn er det med skaftet óg.

Edit:

Fann ikkje betre plass å poste tråden, men moderator kan alltids flytte den viss det trengs

Brukerbidrag>arbeidslogger. Blir sikkert flyttet.

Synest ikkje den passer heilt der, sidan det er under Hardware-delen, men kan jo flyttes viss andre/moderator meiner den burde vere der.

Edit 2: Ein ting til eg lurer på: Kva er dei andre orda for slire, skaft og blad? Meiner å ha lest det i Eragon (ei bok på rundt 800 sider), men eg gidder ikkje å lese gjennom heile den for å finne det ut.

Endret av Mr. Sviker
  • 4 uker senere...
hmm jeg ser for meg at hvis du skrur rett inn i treet vil det begynne å bli løst etterhvert. Kjøp sånn metall ting(kommer bare ikke på navnet nå) du først setter inn i treet, deretter skrur du skruen inn i metalltingen. Da blir det MYE mer solid!

9225382[/snapback]

Kan du forklare litt betre? Evt. bilete.

Har ikkje fått gjort noko sidan skulen har byrja, men skla sjå om eg får tid til å byrje på bladet eller skaftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...