Straw Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Ja jeg har tenkt på Two worlds en stund og lurer på noen ting 1. Er graffikken bra? 2. Hvordan er combat typen og animasjonene? 3. Hvordan er det med navn, noen sa man hadde det navnet man brukte i account navnet. 4. Er det verdt penga eller burde jeg ligge unna? 5. Bra storyline? 6. Hvor lang tid holder spillet? Sånn hvor lenge kan du spille det før du ikke har mer å gjøre... 7. Er det bra character creation eller kan du ikke lage en selv? Tusen takk for alle svar! :!: Endret 6. august 2007 av Straw
Svinat Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 1. Jeg vil si at grafikken er nokså god. Selve folkene ser helt mislykkede ut i ansiktet, men det skal fikses i neste patch. Naturen er veldig bra, og jeg synes de har brukt en god måte å vise ting som er langt borte på; i Oblivion blir alt som er langt borte dritdårlig, her blir det som er langt borte gradvis mer utydelig. 2.Combat typen kan være litt annerledes, dersom man bruker sverd o.l trykker man på venstre museknapp og bare slår vilt. Det eneste du må huske på er å trykke på knappen hele tiden og sikte mot fiendene. Magien styrer man ved at man snur seg mot fienden man vil ta, og det skal da komme opp en liten sirkel på den du sikter på. Det eneste du styrer selv er bue, som du sikter med som i oblivion etc. Animasjonene synes jeg er voldsomt bra. Når du slår med to sverd snurrer characteren dem rundt og hogger løs. Med slegger o.l svinger du dem og tar noen piruetter. Mye bra blant animasjonene. 3. Du velger navn når du lager accounten, og alle characterene som du har online heter dessverre det samme som accounten din. 4. Det er verdt pengene. I begynnelsen var jeg skeptisk og syntes at det var et drittspill og jeg angret veldig på kjøpet. Men jeg spilte det litt alikevel og nå er det ordentlig moro. 5. Storylinen har jeg ikke kommet så langt i, men til nå ser det bra ut. 6. Jeg har spilt en del online, og er langt ifra halvveis ferdig. Singleplayer har jeg ikke spilt så mye, så det får noen andre svare på. 7. Du kan lage character selv på online-delen. Det er dog veldig få hårtyper/ansikter å velge mellom, men vi får håpe at det kommer mer i neste patch.
Straw Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Tusen takk nå fikk jeg noen gode svar! Kommer meg nok til butikken å kjøper det idag ja ^^
PantZman Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) I løpet av august skal det komme en stor update som blant annet fikser lipsync og animasjoner. Patch 1.5 will be released on 21. August 2007. It will be more a Service Release, bringing many new features to the game, here are a few of them: * Supporting Games for Windows (Vista Game Explorer, UAC, Media Center) * Improved AI Behaviour * Improved Trading System * Redesigned Faces and Animations * Realistic lipsync * Improved support for Mods * Fast looting for animals * Summoned creatures are following hero * Possibility to do manual magic aiming * Content of a chest depends on the difficulty of the lock Ser frem til manual magic aiming da det er umulig å treffe ting som beveger seg sidelengs slik det er nå. Endret 7. august 2007 av PantZman
Helgenen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 ehm det virker på vista ikkesant? =p 9224864[/snapback] Å joda, det virker godt på Vista. Jeg kjører med Vista Ultimate og dette spillet passer utmerket på det systemet. Et godt kjøp dette, det er et godt spill for den som liker RPG med litt touch av action i svingene.
Straw Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 (endret) Dumt spørsmål: Har akkurat kjøpt Two Worlds og skal registrere meg. Men når det står "First name, Last name" så blir vell ikke noe av det navnet på charactern min? Er fullt klar over de vil ha fornavn og etternavn men har ikke lyst til å ta feil =P Edit: Jeg snakker om registrerings delen etter man er ferding med innstalasjonen. Endret 7. august 2007 av Straw
Svinat Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Fornavn og etternavn i registreringsdelen har ingenting med hva characternavnet kommer til å bli, nei.
Straw Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Takk for at du svarte! Har ikke gått gjennom enda bare venta på ett svar holdt på å bli gal! tusen takk xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå