Gå til innhold

Noen spørsmål rundt Conan og spillets fremtid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aksjen til Funcom ligger ute billig nå, noen som investerer? Har selv sikret meg noen og er ganske sikker på at den vil gå opp frem mot release...  :hmm:

9215103[/snapback]

 

Haha. Billig jah. Kjøpte aksjer i januar på 21,5. DET er billig;) neida...Kan nok risikere at aksjene stuper. Men eg har stor tru på at FunCom ikkje gjev seg med eit halvferdig produkt, og vil nok stille opp med eit nyskapande og interessant spel som appelerar til oss som har stor interesse for RPG. Trur AoC gjeng over 500 000 fyrste halvår. Aksjen kjem til å stige opp til hundringsen...(krysse fingre).

 

BTW; Utvidelsespakka til World of Warcrap skal inkludere siege...hmm, kven var det som har arbeida med eit spel i fire år som delvis skal inkludere siege og taktikk? (Hint: Norsk spillprodusent) Blizzard er desperate!!

Lenke til kommentar
Så kamp-systemet er faktisk avgjørende for mange? Hvis folk her skal gjette, hvor mange subscriptions tror dere Conan har før jul i år? Er markedsføringen av spillet nok til å føre til over 100 000 brukere før jul selvom spillet skulle fått knusende kritikker?

Jeg tenker på all PR og oppmerksomhet spillet har fått, vil ikke dette føre til en utrolig start uansett anmeldelser?

 

Tipper de glatt har 300.000 før nyttår.

Lenke til kommentar
Så kamp-systemet er faktisk avgjørende for mange? Hvis folk her skal gjette, hvor mange subscriptions tror dere Conan har før jul i år? Er markedsføringen av spillet nok til å føre til over 100 000 brukere før jul selvom spillet skulle fått knusende kritikker?

Jeg tenker på all PR og oppmerksomhet spillet har fått, vil ikke dette føre til en utrolig start uansett anmeldelser?

 

Tipper de glatt har 300.000 før nyttår.

9219190[/snapback]

 

 

Selv om det er lov og håpe, tror jeg du må glemme slike tall så tidlig.

Her er de mmo som har over 300k subscribers.

Å tro at de fyker opp her på noen måneder, er en smule optimistisk.

 

NB! WoW teller alle subscribers som de har og har hatt, ja til og med kontoer som er inaktive (slik som min). Dette gjør at de får et urealistisk høyt tall! 9 millioner er det siste.

Lenke til kommentar
NB! WoW teller alle subscribers som de har og har hatt, ja til og med kontoer som er inaktive (slik som min). Dette gjør at de får et urealistisk høyt tall! 9 millioner er det siste.

9219359[/snapback]

Faktisk ikke. WoW rapporterer antall unike (og betalende) spillere, og dermed ekskluderer tallene også "trial"-kontoer og inaktive kontoer. Det inkluderer dog spillere fra internett-kafeer og slikt i asia, og disse betaler ikke samme pris pr måned som vi gjør her.

 

WoW har, akkurat nå, over 9 millioner aktive kontoer. Hvor mange spillere som har mer enn en konto hver sies det ingenting om.

Lenke til kommentar

AoC kan ikke og er ikke beregnet for å utfordre WoW, de sier selv at de retter spillet mot folk som er 18 år og oppover.

 

WoW er en mammut innen spill, Funcom er.. tja... et insekt i forhold.

 

Jeg kommer til å kjøpe AoC når jeg får meg ny PC, som jeg tipper er rundt nyåret, avhengig av hva folk på forumet sier og hvor positive anmeldelsene er.

Lenke til kommentar

håper virkelig at AOC blir bra, og da mener jeg skikkelig bra. kunne tenkt meg å spille en slik type online spill liksom.. det virker jo gøy og givende med slike mmorg (eller hva det nå heter... lol) spill i teorien, men nå er det det jo kun spill som WOW.. jeg mener.. WOW!? nei fytti katta, at 9 millioner sitter å spiller den møkka der er mer enn jeg kan fatte og begripe! nja, greit nok i aldersgrensen 5-12 år kanskje.. :!: kjøpte det, spillte det i 3 dager, kasta det i søppla.. "limited collectors edition".. hah, bortkasta tid og penger.. søppel :innocent:

Lenke til kommentar
håper virkelig at AOC blir bra, og da mener jeg skikkelig bra. kunne tenkt meg å spille en slik type online spill liksom.. det virker jo gøy og givende med slike mmorg (eller hva det nå heter... lol) spill i teorien, men nå er det det jo kun spill som WOW.. jeg mener.. WOW!? nei fytti katta, at 9 millioner sitter å spiller den møkka der er mer enn jeg kan fatte og begripe! nja, greit nok i aldersgrensen 5-12 år kanskje..  :!: kjøpte det, spillte det i 3 dager, kasta det i søppla.. "limited collectors edition".. hah, bortkasta tid og penger.. søppel  :innocent:

9220868[/snapback]

 

Greit nok at du er i AoC delen av forumet, men du har lite du skulle ha sagt etter å ha spilt et spill i 3 dager.

Lenke til kommentar
håper virkelig at AOC blir bra, og da mener jeg skikkelig bra. kunne tenkt meg å spille en slik type online spill liksom.. det virker jo gøy og givende med slike mmorg (eller hva det nå heter... lol) spill i teorien, men nå er det det jo kun spill som WOW.. jeg mener.. WOW!? nei fytti katta, at 9 millioner sitter å spiller den møkka der er mer enn jeg kan fatte og begripe! nja, greit nok i aldersgrensen 5-12 år kanskje..  :!: kjøpte det, spillte det i 3 dager, kasta det i søppla.. "limited collectors edition".. hah, bortkasta tid og penger.. søppel  :innocent:

9220868[/snapback]

 

Greit nok at du er i AoC delen av forumet, men du har lite du skulle ha sagt etter å ha spilt et spill i 3 dager.

9223103[/snapback]

 

Enig der, WoW er slettes ikke et drittspill, hater folk som sier det, de fleste som sier sånn har ikke testet spillet engang.

 

Men On Topic, så vidt jeg vet så har ikke Age of Conan fått dårlig kritikk, faktisk det motsatte, hvis spille fungerer bare i nerheten av så bra som funcom sier kommer det til å bli et konge spill.

Lenke til kommentar

Jeg tror nokk at wow kommer til å raskt nedover snart.. ikke kun pga AOC, men det kommer også andre store spill som mange andre har trua på. Det hjelper heller ikke at blizzard har skuffet så mange wow spillere så mange ganger. Warcraft loren har de no forandret så mye at den nesten ikke kan merkest at den er der.

 

Jeg har gid opp blizzard's wow, mest fordi at de tar den enkle veien så mange ganger, og som sakt at de skuffer spillerne sine så mye.

 

Det at AoC kommer samt andre spiller hjelper godt på.

Lenke til kommentar
håper virkelig at AOC blir bra, og da mener jeg skikkelig bra. kunne tenkt meg å spille en slik type online spill liksom.. det virker jo gøy og givende med slike mmorg (eller hva det nå heter... lol) spill i teorien, men nå er det det jo kun spill som WOW.. jeg mener.. WOW!? nei fytti katta, at 9 millioner sitter å spiller den møkka der er mer enn jeg kan fatte og begripe! nja, greit nok i aldersgrensen 5-12 år kanskje..  :!: kjøpte det, spillte det i 3 dager, kasta det i søppla.. "limited collectors edition".. hah, bortkasta tid og penger.. søppel  :innocent:

9220868[/snapback]

 

Greit nok at du er i AoC delen av forumet, men du har lite du skulle ha sagt etter å ha spilt et spill i 3 dager.

9223103[/snapback]

 

Enig der, WoW er slettes ikke et drittspill, hater folk som sier det, de fleste som sier sånn har ikke testet spillet engang.

 

Men On Topic, så vidt jeg vet så har ikke Age of Conan fått dårlig kritikk, faktisk det motsatte, hvis spille fungerer bare i nerheten av så bra som funcom sier kommer det til å bli et konge spill.

9241502[/snapback]

 

 

Spillt wow siden det kom ut.. og wow var et utroolig bra spill.. men det går bare mer og mer nedover.. og neste ekstra pakke.. uff, den fikk meg til å grøsse.. jedi grinding all over. Nei, jeg er ferdig med wow sine skuffelser og endeløs grinding.

Lenke til kommentar
håper virkelig at AOC blir bra, og da mener jeg skikkelig bra. kunne tenkt meg å spille en slik type online spill liksom.. det virker jo gøy og givende med slike mmorg (eller hva det nå heter... lol) spill i teorien, men nå er det det jo kun spill som WOW.. jeg mener.. WOW!? nei fytti katta, at 9 millioner sitter å spiller den møkka der er mer enn jeg kan fatte og begripe! nja, greit nok i aldersgrensen 5-12 år kanskje..  :!: kjøpte det, spillte det i 3 dager, kasta det i søppla.. "limited collectors edition".. hah, bortkasta tid og penger.. søppel  :innocent:

9220868[/snapback]

 

Greit nok at du er i AoC delen av forumet, men du har lite du skulle ha sagt etter å ha spilt et spill i 3 dager.

9223103[/snapback]

 

Enig der, WoW er slettes ikke et drittspill, hater folk som sier det, de fleste som sier sånn har ikke testet spillet engang.

 

Men On Topic, så vidt jeg vet så har ikke Age of Conan fått dårlig kritikk, faktisk det motsatte, hvis spille fungerer bare i nerheten av så bra som funcom sier kommer det til å bli et konge spill.

9241502[/snapback]

 

 

Spillt wow siden det kom ut.. og wow var et utroolig bra spill.. men det går bare mer og mer nedover.. og neste ekstra pakke.. uff, den fikk meg til å grøsse.. jedi grinding all over. Nei, jeg er ferdig med wow sine skuffelser og endeløs grinding.

9244159[/snapback]

 

Helt enig, wow sin neste expansion fikk meg virkelig til aa grosse. Paa en side var eg glad fordi eg visste at eg ikke kom til aa kjope expansion og heller si meg ferdig med wow. Wow har ogsaa mye bra, men altfor mye tegneserie og daarlig pvp. Er ogsaa uhyre lei all den grindingen.

Lenke til kommentar

Det virker for meg som om man krever et vanvittig system for å drive

AOC på en ordentlig måte slik at man får brukt det skikkelig....

Det er mulig at det bare er meg som henger etter og at alle er helt oppdatert på det nyeste som ligger ute av datakomponenter, Jeg har en helt OK datamaskin

og jeg trenger ikke bedre for foreks. wow og det andre jeg driver med.

Men slik jeg har forstått det så må jeg nok punge ut med nærmere 6-7 store

lapper for at jeg skal ha glede av det spillet og det vet jeg ikke om jeg kan.

Lenke til kommentar

Tror ikke AoC kommer til å kreve mer en et annet spill som kommer ut på samme tid. Hvis du greier å kjøre Oblivion fint (bedre en alt på low med 20 fps) så skal du kunne kjøre AoC. Hvis du ikke har råd til å oppgradere kan du alltids kjøpe Xbox 360 og spillet til den :) .

 

EDIT: Sjekk denne tråden for en pekepinn på hvordan system du bør ha (link).

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Den krever nok ikke mer enn andre spill som vil komme ut i løpet av året som kommer, men for dem som forsatt har komponenter som er en 2, 3 år gamle kan

det holde hardt.

 

Og foreks. wow krever jo ikke på langt nær så mye kraft, så kan være

Blizzard "tjener" litt på det...

 

 

bare en tanke.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...