Gå til innhold

Neutral Milk Hotel - albumguide og diskusjon


svinepelz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

At jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! Jeg har vært blodfan i noen år nå, og det er så gøy å se at det ikke bare er meg. Musikken må jo kunne betegnes som ganske smal, så jeg blir liksom overraska hver gang noen nevner NMH. In the Aeroplane over the Sea er kanskje et av verdens beste album.

Lenke til kommentar
At jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! Jeg har vært blodfan i noen år nå, og det er så gøy å se at det ikke bare er meg. Musikken må jo kunne betegnes som ganske smal, så jeg blir liksom overraska hver gang noen nevner NMH. In the Aeroplane over the Sea er kanskje et av verdens beste album.

 

 

unikt iallefall

syd barrett med skeive blåsere

hører på det nå

pur galskap

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Trådstarter, har du tenkt til å gjøre ferdig albumsguiden din, eller? :)

Den er skikkelig god, så jeg ville sett den ferdig!

 

Med litt googling fant jeg ut at han spilte i en stoettekonsert for en venn i mai, og that's it!

 

Han har drivet med mye rart i det siste årene nå, han da. Han spilt i flere Elephant-band, han har holdt på med litt folkmusikk fra utlandet, hvis jeg ikke husker feil. Bare å lese litt rundt, så finner du det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

liker spesielt Naomi, a baby for free, April 8th og snow song pt1 ! :)

 

Hele plata er fantastisk ja :wee:

 

Hvis jeg skal pirke må jeg si at Snow Song Part 1 ikke er en del av On Avery Island, men et spor fra Everything Is EP som ble lagt til den britiske versjonen utgitt av Fire Records i Storbrittania uten bandets tillatelse.

 

Men det er bare flisespikking. :p

 

Nå er dere bare vanskelige :p

 

Gjett om. Men så er jo jeg en total NMH-nerd. Check out mah Neutral Milk Hotel-samling! :ph34r:

Men det er jo bare digitalt. Jeg har ITAOTS og On Avery Island på både CD og vinyl. :love:

 

post-207553-0-13200200-1289494021_thumb.jpg

post-207553-0-82999000-1289494180_thumb.jpg

post-207553-0-92479700-1289494181_thumb.jpg

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...