Gå til innhold

[LOTRO]Vanskelig å finne fellowship...


Anbefalte innlegg

Hvorfor må det være helt umulig å finne et fellowship midt på natta? På WoW var det ikke særlig vanskelig å finne groups til WC midt på natta...men her på LOTRO får jeg ikke tak i gruppe til epic quest, chapter 10 midt på natta. ARGH!

Endret av BonoU2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet er utrolig casual sett i forhold til, f. eks WoW.

 

Hvis klokken er over 01:00, kan du som regel se langt etter en fellowship. Og det er i helgene...

 

Samme problem hadde jeg i dag, fant ikke gruppe klokken 12 engang.

 

Med et spill som har såpass mange FS quests, er det ganske dumt.

Lenke til kommentar
Er bare en grunn til det da, fordi det er ikke mange som spiller det. :)

9217630[/snapback]

 

Korrekt, og jeg spiller på en såkalt "high" population server.

9218167[/snapback]

 

Isåfall: Hvorfor er det så "mange" servere? Hvorfor ikke ha mindre servere, mer population i serveren?

Lenke til kommentar

Har nå et annet inntrykk på Laurelin hvertfall. Synes stort sett det er relativt greit å finne fellowship, også om natta. Natt til søndag spilte jeg hele natta og hadde to fulle fellowships, som jeg skaffa uten problemer. Dessuten har jeg også inntrykk av at det blir fler og fler folk i Middle Earth, ofte litt for mange om mobsa på flere steder. Men det er virkelig artig å se på det yrende folkelivet som har oppstått. :)

Lenke til kommentar
Kan hende fat de fleste sover på natta? De sover i alle fall ikke på dagen ..;) for det meste..

9210960[/snapback]

Derfor er amerikanske server gull. Amerikanerne sover aldri, virker det som.

9218070[/snapback]

 

 

Amerikanere er i en annen tidssone...

9226700[/snapback]

 

Amerikanere er i flere forskjellige tidssoner...

 

Men når sant skal sies så er det flere som spiller WoW enn LotRO ... så det at det er lettere å finne seg grupper i WoW enn fellowships i LotRO er nok sant. Men ofte så er alt du trenger litt tolmodighet, for til slutt får du alltids satt sammen en gruppe. Det som er vanskeligst, av erfaring, er å finne seg healer ... så det er bare å starte opp som Healer på Evernight dere! We need you! Champions, Guardians og Hunters er det nok av!

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...