Gå til innhold

Kjøpe ny PS3 hos SHG, Tollavgift?


regeli

Anbefalte innlegg

Ser at SHG selger PS3 for rett rundt 5000kr, billigere en butikkene.

 

Tenkte å bestille en, men er litt usikker på om det kommer noe ekstra avgift på frakten. Jeg trodde SHG holdt til i Danmark, så da kommer vel tollavgift i tilleg?

 

Noen som har erfaring med handling hos SHG?

 

Websiden har en del bugs, så det virker litt useriøst for meg, men alle har jo sine feil :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at SHG selger PS3 for rett rundt 5000kr, billigere en butikkene.

 

Tenkte å bestille en, men er litt usikker på om det kommer noe ekstra avgift på frakten. Jeg trodde SHG holdt til i Danmark, så da kommer vel tollavgift i tilleg?

 

Noen som har erfaring med handling hos SHG?

 

Websiden har en del bugs, så det virker litt useriøst for meg, men alle har jo sine feil :blush:

9208076[/snapback]

Tror de sender ifra Norge.. Lenge siden jeg bestilte derifra sist, men kjøpte et Wacom brett for 3000 uten at det ble noe toll eller lignende. Kjøpte også en skjerm der.. heller ikke noe toll så er nok innenlands sending.

Kan i tillegg nevne at varene kom overraskende raskt.

Lenke til kommentar
SHG har lager i Oslo.

 

Min søster kjøpte en PS3 for 4900 på Coop Mega, så du kan jo alltids sjekke i nærbutikken :)

9208861[/snapback]

Tror det er en liten faktafeil der. Mega butikker er hovedsakelig dagligvarer. Mens butikker som Coop Obs og Coop Extra selger mer av slike varer. Spesielt Obs, som hadde tilbud på 4990,-

Lenke til kommentar
SHG har lager i Oslo.

 

Min søster kjøpte en PS3 for 4900 på Coop Mega, så du kan jo alltids sjekke i nærbutikken :)

9208861[/snapback]

Tror det er en liten faktafeil der. Mega butikker er hovedsakelig dagligvarer. Mens butikker som Coop Obs og Coop Extra selger mer av slike varer. Spesielt Obs, som hadde tilbud på 4990,-

9210793[/snapback]

Hun står på sitt og sier det var Coop Mega. Men om det er på Obs de pleier å ha slike ting så kan trådstarter ta seg en rundtur å sjekke innom der også :)

Lenke til kommentar

Det er jo starter pack SHg selger oppdaget jeg.

 

PlayStation 3 (Starter Pack), Includes: 60 GB HD, 2 Wireless Controller, 2 x Blu-Ray Games: Resistance - Fall Of Man / Motor Storm

 

Pris: 5055kr.

 

Det har ikke OBS, Motorstorm har jeg runda av hos en kamerat:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...