Frigata Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Sitter her og skal gå til innkjøp av ny flatskjerm. Skjermen skal dekke flere bruksområder, hvor spill (CS, Quake, SC/BW etc) står sentralt. Leser ofte at LCD-skjermer kan være ugunstige i fps-spill. Er det noe hold i dette? Har lest sider opp og ned om responstid og kontrastforhold, uten å få særlig ut av det. Jeg vil jo da gjerne sikre meg kvalitet ved å kjøpe en skjerm med 2-5ms responstid. Kontrast derimot er jeg litt usikker på. Hva er det? Jeg tenker i hovedsak på en 19" skjerm, eventuelt 20". Kommer an på prisen. PS: Dette er en skjerm som skal brukes eksternt på min Zepto 6214W-laptop. I flere gamle spill fylles ikke skjermen helt ut, da laptopen min har widescreen skjerm. Vil skjermen fylles ut dersom jeg kobler en ekstern skjerm til denne laptoppen på gamle spill ? Dessuten har zepton min kun D-SUB inngang til skjermen. Vil dette si at ikke alle skjermer kan brukes? Trenger tips til skjerm her folkens! En god allrounder som er god på kvalitet og pris. EDIT: Noen som har bra erfaringer med BenQ FP202WA eller BenQ T221WA ? På forhånd takk! Endret 4. august 2007 av olavrv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå