Devil123 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 noen fler som sliter med å få spillt? jeg får innstalert det oxo får jeg starta det...men i det jeg skal begyne å spille blir skjermen svart eller stripete... noen forslag? Takk på forhånd...
Khalifen Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Bruker du Windows XP eller Vista? Har du oppdatert skjermkort-driveren? Vi må få vite mer enn hva som skjer.
V5R1X Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Dette er et veldig kjent problem. Grunnen er at utvikleren Funcom har lagt inn støtte for så få grafikk-kort. Det finnes en løsning, men du blir nok nødt til å finne deg i å spille spillet uten fullskjerm. Dette fungerer for mange som har dette problemet: 1. Gå til mappen hvor Dreamfall er innstallert. 2. Trykk høyre-museknapp på filen som heter "prefs.dat". Deretter får du opp en meny hvor du skal velge "Åpne i...". Velg programmet som heter "Notisblokk" eller "Notepad" og trykk OK nederst i vinduet. 3. Nå skal du ha fått opp alt innholdet i "prefs.dat". 4. Gå nedover til du finner linjen hvor det står "fullscreen 1". 5. Bytt ut dette 1-tallet med 0, slik at det står "fullscreen 0" på den linjen. 6. Trykk "Fil" oppe i venstre hjørnet av programmet, velg så "Lagre". 7. Nå funker spillet forhåpentligvis. Det gjorde det hos meg Endret 4. august 2007 av J-Core
Devil123 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 Dette er et veldig kjent problem. Grunnen er at utvikleren Funcom har lagt inn støtte for så få grafikk-kort. Det finnes en løsning, men du blir nok nødt til å finne deg i å spille spillet uten fullskjerm. Dette fungerer for mange som har dette problemet: 1. Gå til mappen hvor Dreamfall er innstallert. 2. Trykk høyre-museknapp på filen som heter "prefs.dat". Deretter får du opp en meny hvor du skal velge "Åpne i...". Velg programmet som heter "Notisblokk" eller "Notepad" og trykk OK nederst i vinduet. 3. Nå skal du ha fått opp alt innholdet i "prefs.dat". 4. Gå nedover til du finner linjen hvor det står "fullscreen 1". 5. Bytt ut dette 1-tallet med 0, slik at det står "fullscreen 0" på den linjen. 6. Trykk "Fil" oppe i venstre hjørnet av programmet, velg så "Lagre". 7. Nå funker spillet forhåpentligvis. Det gjorde det hos meg 9207085[/snapback] TUSEN HJERTLIG TAKK!! nå funker det
Obi von Knobi Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg gidder ikke å lage en ny tråd, så: Hvordan kommer du forbi hunden/ inn i Victory Hotel i Newport?
BadSmile Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Du må gå bare når toget farer forbi, da kan ikke unden høre deg
Gormers Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Man kan også installere en patch, men den virker ikke med limited edition og fjerner muligheten for norsk hvis jeg husker riktig, og så går det an å installere en eldre driver, men det er ikke å anbefale. Endret 6. august 2007 av gormers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå