Jo Are Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hei, jeg lurer enkelt og greit på hvilke mobiltelefoner som har track id. Takk for alle svar
Ethernet Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Hei, jeg lurer enkelt og greit på hvilke mobiltelefoner som har track id. Takk for alle svar 9203931[/snapback] Disse telefonene har foreløpig TrackID Sony Ericsson K810i W580i W610i W660i W710i W850i W880i W950i Tror det er snakk om noe liknende på Symbian, og, men du spurte om Track ID, så det er det Sony Ericsson som har edit: Det skal ogå nevnes at Sony Ericsson har hatt mye trøbbel med tjenesten, men det er fortsatt under utviking, så noe annet kan vi vel ikke vente oss? Men det er faens så tøft når det funker Endret 6. august 2007 av Ethernet
gaaserud Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg har kjøpt meg sony ericsson k550i, og den har track id. Men når jeg prøver å bruke den får jeg opp denne meldingen etter den har søkt etter sanger: "We`re sorry, but your device is not allowed to use this service". Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å funke? Endret 5. august 2007 av gaaserud
genser Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Samme problem her med min W880i. Hatt det utelukkende de siste dagene, og kommer alltid samme beskjed. Fint om noen har tips.
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Hei, dere to! Tittet litt rundt og det ser rett og slett ut som om TrackID er litt ustabilt enda. Har dere oppggradert Firmware? Ta en titt på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...127&s=amobil.no Endret 6. august 2007 av Ethernet
shegg Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Samme problem her med min W880i. Hatt det utelukkende de siste dagene, og kommer alltid samme beskjed. Fint om noen har tips. 9216492[/snapback] Har det samme problemet med P1.
andypandy Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Rart, hvilket abbonement har dere? For det funker knirkefritt for min del
shegg Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Rart, hvilket abbonement har dere? For det funker knirkefritt for min del 9235570[/snapback] Telenor Bedrift .
Ethernet Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Det funker for min kamerat. Ta å ring inn til telenor, og spør om det kan være noe fra de? For det er jo lite sannsynlig at det er din tlf, heller operatøren din.
naijs Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Har nettopp kjøpt meg sony ericsson k530i, med track id. Må si at jeg er sinnsykt imponert!!! Fungerer selv med bakgrunnsstøy og lav lyd. Jeg har prøvt å kjøre track-id'en i starten på remixer og sanger som er veldig lite kjennt, men programmet klarer likevel å opfatte hvilken sang det er! (til og med hvilken remix det er) Men jeg har et spørsmål: Er det veldig dyrt å bruke? Eller er det bare vanlig tellerskritt når du bruker internett for å finne sangene? MVH Svært fornøydd bruker av Track-id (K530i er forøvrig en svært bra tlf med tanke på prisen! Anbefales på det sterkeste!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå