Gå til innhold

VikingsWithGuns - Norsk PS3 RSV+Warhawk klan


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, mitt navn er Joachim, bedre kjent som Jokkepotte her på forumet og på PSN.

 

Jeg er leder for en norsk PS3 Rainbow Six Vegas klan, som hadde sitt utspring fra dette forumet. Vi er forholdsvis nye, men har på kort tid etablert oss ganske bra og er nå snart oppe i 20+ medlemmer.

 

For oss handler det mest om å ha det gøy med andre nordmenn online og vi har faste spillekvelder 2 ganger i uka. Men vi samles jo selvfølgelig og er online alle dagene vi kan!

 

I tillegg til spillekvelder har vi for tiden en intern klanturnering som heter Ragnarok og en til som vi kommer til å få igang snarest. Så det er mye aktivitet på gang for de som har lyst til å slenge seg på.

 

Vi kommer også innen kort tid til å registrere oss på GameBattles.com og forhåpentligvis få igang et A og B lag der.

 

Vi har en hjemmeside som ikke er helt ferdig, men som vi er ganske stolte av, her finner dere den: VikingsWithGuns

 

Hvis dere er interessert i å bli en del av vår lille familie, så kan dere bare trykke dere inn på forumet vårt (merk at 95% av forumet er bare tilgjenglig for medlemmer) og legg inn et innlegg i "Lyst til å bli medlem?".

 

Ha en fortsatt fin dag, hilsen Jokkepotte

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vi kommer også til å være en Warhawk klan, der hvor vi som på Rainbow Six Vegas satser på klankamper gjennom ConsoleGaming!

 

Vi har nå 30 medlemmer og jeg har sendt en forespørsel til Gamer.no Warhawk klanleder Nimrad og spurte om det ikke kunne være mulig å merge de to klanene!

 

Hvis det skjer, blir det garantert mye morro og fart i tiden som kommer :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...