Gå til innhold

GTA IV utsatt til 2008 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt urutinert av utviklerne synes jeg. Nå har de startet en massiv kampanje, med fokus på trailere, previews for presse osv, og så utsetter de så lenge. De må da ha sett at dette ikke kom til å bli ferdig før nå?

9198912[/snapback]

 

Tja. De er jo ikke akkurat alene om å ha utsettelser, de fleste av de store utvikler-husene har jo det. Rockstar har heller vært unntaket som bekrefter regelen, men ser ut til at next-gen knekket dem... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Litt urutinert av utviklerne synes jeg. Nå har de startet en massiv kampanje, med fokus på trailere, previews for presse osv, og så utsetter de så lenge. De må da ha sett at dette ikke kom til å bli ferdig før nå?

9198912[/snapback]

De fikk vel mye middelmådige tilbakemeldinger på mange av previewene og jeg tror Rockstar/Take 2 kan tjene på utsette spillet mot nyåret. Høsten og vinteren ser så langt ut til å ha mange sterke spill i vente (greit at mange av de ikke kan måle seg mot GTA, men det blir alikevel konkurranse) og både Microsoft og Sony vil ha dyttet ut flere konsoller noe som igjen øker antall potensielle kunder.

 

Jeg håper bare at de leverer et GTA som er like morro som Vice City var og som overgår alt vi har sett av sandbox-spill til nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...