Gå til innhold

Acer Aspire 5613ZWLMi - Sjermkortfeil ?


stray

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer Aspire 5613ZWLMi hos Elprice i går. I listen over spesifikkasjoner står det "Grafikk: nVidia Geforce 7300 - 128MB / 256MB HM ".

Men i under "device manager" i WINDOWS står det "Geforce Go 7600"

 

Så mitt spørsmål er som følger:

 

- Har det blitt gjort en feil her ?

- Er Geforce Go 7600 et kort som er bra nokk til å drive spill som wow ?

 

På forhånd takk... :)

Endret av stray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det sitter ett geforce go 7600 w\turbocache i den oppgraderte 5610z(5613)maskinen som er ett mye bedre kort i forhold til go 7300,som den egentlig skulle hatt,som en annen på forumet har nevnt så har acer sikkert brukt dette kortet på ett parti bærbare fordi de har gått tom for 7300 kort.Bare positivt for oss som har kjøpt den,har prøvd mange bærbare i samme prisklasse men denne er ett knallkjøp uansett skjermkort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det sitter ett geforce go 7600 w\turbocache i den oppgraderte 5610z(5613)maskinen som er ett mye bedre kort i forhold til go 7300,som den egentlig skulle hatt,som en annen på forumet har nevnt så har acer sikkert brukt dette kortet på ett parti bærbare fordi de har gått tom for 7300 kort.Bare positivt for oss som har kjøpt den,har prøvd mange bærbare i samme prisklasse men denne er ett knallkjøp uansett skjermkort.

9261553[/snapback]

 

Jippi!! Kjøpte en "5613ZWLMI" i går :p Starta opp og la merke til at det var et 7600 kort istedet for et 7300 :D Tenkte bare "hva i??" Gjør ikke meg noe. PC`n er jo helt lik ellers med unntak av et bedre skjermkort. Dette kortet har også 128mb eget minne og kan utvides til 400mb om jeg husker riktig ved hjelp av turbocache. Har testa PC`n litt og den yter fantastisk bra til prisen. Kjører blandt annet BF2 uten lagg med alt på high. Har ikke testa full AA ennå da. Men alt annet går laggfritt :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har også kjøpt denne PC-en, har formatert og installert XP på den :)

Men finner ikkje dei nyaste driverane til 7600 go! har googla og vært innom det som er å være innom... på sidene til nvidia er ikkje kortet nevnt i driver sida engang :p

Acer sine sider har bare gammle divere...

Er det helt umulig å finne ny drivere til dette kortet??

har btw per dags dato versjon 165.01...

 

Får blandt annet bestandig beskjed når eg starte cs:source at driverane er utdaterte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...