Gå til innhold

crative ep-630 - susing - garantisak?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt et par creative ep-630, plugger de inn i forsterkeren min(nad t752) og det første jeg hører er en høy irriterende susing! Dette er før jeg har begynt å spille noe musikk. Har testet med forskjellige lydkilder og susingen er der uansett. Kan høre den på rolige sanger og når ingen musikk spilles. Er det noen andre som har opplevd det samme med disse ørepluggene eller er det noe galt med mine? Er det en garantisak? Vurderer å bruke angrerett.

Takk for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

De har lav impendanse, så du må bare regne med susing. De flest IEms er slik (sånn type ørepropp). Du kan evt lage en resistoradapter, kan hjelpe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

suser mer enn på andre spillere ettersom D2 har sterkest forsterker på markedet :)

r-e-s-i-s-t-o-r-a-d-a-p-t-e-r hvis du skal bruke noe med så lav impendanse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

er bare en forlengelseskabel med motstander på begge kanalene ja. Det kan hjelpe, kommer litt an på hvor mye susing det egentlig er, men det er stort sett det eneste som kan hjelpe. Bruker selv slike adaptere med Goldring DR150, den er 32ohm og suser godt med D2'en til vanlig. Bruker 150 ohms adapter og skrur opp volumet til å matche, og susingen er borte :)

PLuss at lyden blir merkbart bedre i DR150's tilfelle iallefall, D2 liker godt høye impendanser pga utgangseffekten dens.

 

Hvis du ikke har det du trenger for å lage en selv, eller kjenner noen som kan, så send meg en PM så skal vi nok få til noe

Lenke til kommentar
er bare en forlengelseskabel med motstander på begge kanalene ja. Det kan hjelpe, kommer litt an på hvor mye susing det egentlig er, men det er stort sett det eneste som kan hjelpe. Bruker selv slike adaptere med Goldring DR150, den er 32ohm og suser godt med D2'en til vanlig. Bruker 150 ohms adapter og skrur opp volumet til å matche, og susingen er borte :)

PLuss at lyden blir merkbart bedre i DR150's tilfelle iallefall, D2 liker godt høye impendanser pga utgangseffekten dens.

 

Hvis du ikke har det du trenger for å lage en selv, eller kjenner noen som kan, så send meg en PM så skal vi nok få til noe

9214659[/snapback]

 

Venter til jeg får d2'en og får hørt hvor ille det er med den. Sender deg pm hvis det er ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...