Gå til innhold

Kan du anbefale et bra PC spill - nå trenger jeg flere..


Anbefalte innlegg

Jeg trenger et bra PC spill.

 

Jeg liker spill allà typen "Splinter Cell", "Hitman", "Thief. Deadly Shadows", "Mafia", "Gudfaren", GTA....

 

Spiller av og til litt fotballspill som avveksling. Noen av de nevnte spill er jo litt gamle, så det er ikke alltid jeg er på spilleren, men får behov av og til... Det siste jeg spilte gjennom var Splinter Cell Double Agent, og har nå akutt behov for noe annet å spille på...

 

Har ikke så god kjennskap til andre typer spill, men når jeg ser cover av masse unaturlige vesen m.m. så fenger det meg ikke......

 

Tips, ja takk:)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker spill allà typen "Splinter Cell", "Hitman", "Thief. Deadly Shadows", "Mafia", "Gudfaren", GTA....

9195925[/snapback]

Gud, så gode spill du liker da ;)

 

Splinter Cell, Hitman og Thief :w00t:

 

Lek tyv i The Elder Scrolls IV: Oblivion da? Jeg synes det er veldig morsomt.

Bli med i Thieves Guild, så kan du selge de tinga du stjal :cool:

Endret av kennethsa91
Lenke til kommentar

Hmm.

Du leta kanskje etter spill som var ute nå, men gleder meg til age of conan samt crysis (selvom unaturlige dyr ikke fenger;D).

 

Spill som har kommet.

Flatout2. morsomt arcade bilspill. Artig i multiplayer.

BlackHawkdown, er jo litt gøy med diverse ekstra pakker.

Operation Flashpoint er jo et genialt spill.

De 2 sist nevnte begynner vel å bli noen år, men fortsatt gode spill;D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har spilt gjennom No one lives forever og Farcry. (eller måtte til slutt gi opp den siste scenen av Farcry, ble for mange monstre å ta seg av på en gang)...

 

Har bestilt meg Elder Scrolls IV Oblivin og Deus Ex: Invisible War som ble anbefalt i tråden. Half Life 2 er også aktuelt med anskaffe, men må jeg gjøre den i noen rekkefølge...(i.o.m. det er flere utgaver)

 

Fordelen med mange av anbefalingen er at en del av spillene er gamle og billige å anskaffe..dessuten er ikke min PC blant de nyeste lenger og den slet bl.a. litt med å spille Splinter Cell double agent....

 

Så jeg tar gjerne imot flere anbefalinger - håper på napp selv om tråden har vært ubrukt en stund...

Lenke til kommentar
Half Life 2 er også aktuelt med anskaffe, men må jeg gjøre den i noen rekkefølge...(i.o.m. det er flere utgaver)

 

 

Så jeg tar gjerne imot flere anbefalinger - håper på napp selv om tråden har vært ubrukt en stund...

 

Two words: ORANGE BOX! :D Der får du Half-Life 2, Episode 1, og Episode 2 (begge er sequels til HL2 og følger historien videre der HL2 slutter) samt Portal (som er delvis relatert til HL) og det geniale multiplayerspillet Team Fortress 2. EP2, Portal og TF2 er anmeldt nylig her på gamer.no og fikk alle bra karakterer. Hvis du ikke har spilt HL1 så anbefales det, tviler på at det koster særlig mye mer en $9.99 via steam, og det er vel verdt. Det er noen fans som driver med porting av HL til en fullverdig source-utgave (enginen som HL2 bruker) men jeg har ikke urlen på meg, tror uansett ikke de er ferdige. OB anbefales i alle fall :)

 

Edit: HL2 går fint på selv litt eldre PC-er, samme med EP1/EP2, Portal og TF2. Boksen koster $54 eller noe sånt på Steam, men det er vel verdt pengene.

Endret av morpheos
Lenke til kommentar

nå har jeg sottet og vridd hjernen for det var et spill jeg spilte for en god stund siden og nå kom jeg endelig på det.

No one lives forever

 

Jeg så også at noen hadde skrevet det over nå :p ups...

 

Det er i allefall artig. Ellers har du jo de gode gamle klassikerne.

 

Eller om du liker diablo serien kan Nox være noe å teste.

Det er sikkert ikke så lett å finne men :(

 

nox.jpg

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
Half Life 2 er også aktuelt med anskaffe, men må jeg gjøre den i noen rekkefølge...(i.o.m. det er flere utgaver)

 

 

Så jeg tar gjerne imot flere anbefalinger - håper på napp selv om tråden har vært ubrukt en stund...

 

Two words: ORANGE BOX! :D Der får du Half-Life 2, Episode 1, og Episode 2 (begge er sequels til HL2 og følger historien videre der HL2 slutter) samt Portal (som er delvis relatert til HL) og det geniale multiplayerspillet Team Fortress 2. EP2, Portal og TF2 er anmeldt nylig her på gamer.no og fikk alle bra karakterer. Hvis du ikke har spilt HL1 så anbefales det, tviler på at det koster særlig mye mer en $9.99 via steam, og det er vel verdt. Det er noen fans som driver med porting av HL til en fullverdig source-utgave (enginen som HL2 bruker) men jeg har ikke urlen på meg, tror uansett ikke de er ferdige. OB anbefales i alle fall :)

 

Edit: HL2 går fint på selv litt eldre PC-er, samme med EP1/EP2, Portal og TF2. Boksen koster $54 eller noe sånt på Steam, men det er vel verdt pengene.

 

 

Jeg har ikke spilt noe Half Life. Det anbefales skjønner jeg. Da må jeg begynne med HL1. Det har jeg ikke sett til salgs noe sted....trodde bare det gikk rett på HL2, siden det liksom var det eldste jeg klarte å finne...

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Hva har jeg gjort?

 

Jeg beklager virkelig, men jeg skulle understreket at jeg ønsket å anbefale det originale Deus Ex, ikke den elendige oppfølgeren. Originalen har en fantastisk historie, stor frihetsfølelse, gode brett, spennende karakterutviklingssystem og... vel, er et fantastisk spill. :invisible war er ganske håpløst.

Lenke til kommentar
Hva har jeg gjort?

 

Jeg beklager virkelig, men jeg skulle understreket at jeg ønsket å anbefale det originale Deus Ex, ikke den elendige oppfølgeren. Originalen har en fantastisk historie, stor frihetsfølelse, gode brett, spennende karakterutviklingssystem og... vel, er et fantastisk spill. :invisible war er ganske håpløst.

 

Må si meg veldig enig der!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt noe Half Life. Det anbefales skjønner jeg. Da må jeg begynne med HL1. Det har jeg ikke sett til salgs noe sted....trodde bare det gikk rett på HL2, siden det liksom var det eldste jeg klarte å finne...

 

 

Last ned Steam (Valve's elektroniske distribusjonssytem) her også kan du kjøpe Half-Life. Det finnes ulike pakker etc. som inneholder alle spillene i serien, men om du vil ha bare Half-Life så er det $9.95. Noen vanlige spørsmål angående Steam finnes her. Jeg er redd jeg høres ut som en fanboy av dimensjoner nå, men Steam er genialitet i en boks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...