Stonemeister Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Takk for hjelpen alle sammen. Kom meg endelig til level 2. Vet ikke helt hvordan jeg gjorde det, fikk plutselig en beskjed om noe slikt, og vips så var jeg level 2, hehe ^^ 9292967[/snapback] Du sov, right? Hadde akkurat samme åpenbaring, sov, og LOLWTFOMGBBQ så var jeg gått opp en level. Leste gjennom manualen den dagen og kom til level-up-delen: Ahh... That's what that was...
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Sneak og acrobatics som main skills! Da er det bare å finne en fiende som går en fast rute, så sneake mot en vegg, trykke på automatspringing (husker ikke hvilken knapp: q,e eller r) og stå der hele natten! Samme gjelder acrobat, spring mpt en vegg hele natten!
Vrengtpolvott Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Sneak og acrobatics som main skills!Da er det bare å finne en fiende som går en fast rute, så sneake mot en vegg, trykke på automatspringing (husker ikke hvilken knapp: q,e eller r) og stå der hele natten! Samme gjelder acrobat, spring mpt en vegg hele natten! 9387060[/snapback] Hvorfor finne en fiende som går en fast rute? Er bare å gjøre det i byer der det ikke er fiender. Og man levler ikke acrobatics av å løpe, det er athletics
SuKa Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Aiaiai, litt for lenge siden jeg har spillt ser jeg! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå