Gå til innhold

Film: Megaboyz - If I let you go (musikkvideo)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt inntrykk: Proft laget, crappy musikk :!:

 

 

Hvilket utstyr brukte dere?

 

 

På den åpningscena brukte dere stativ, steadycam eller var kameramannen usedvanlig stø på hånda? ;)

9214146[/snapback]

Takktakk! Og du tror DU hater musikken? ;p Jeg spyr av den sangen snart. Filma med DVX100, et proft DV-kamera. Har dog noen år på baken, men duger fortsatt! :)

 

Ingen av delene. Åpningsscenen er filma med (tro det eller ei) et stativ som står oppreist i en handlevogn.

 

Filmen er forresten laget som en avskjedsgave til Coop Mega, siden vi begge slutter.

Lenke til kommentar

Jævlig bra lagd! Jobber litt i matbutikk selv og kjenner igjen mange av situasjonene/elementene. Bildet var flott og deres versjon av steadycam bidro til å gjøre det enda mer proft. Dere har med mange oppfinnsomme og morsomme ting i filmen, som f.eks. å gynge på frukttraller (gjør det til stadighet selv). Funny stuff

Lenke til kommentar
Jævlig bra lagd! Jobber litt i matbutikk selv og kjenner igjen mange av situasjonene/elementene. Bildet var flott og deres versjon av steadycam bidro til å gjøre det enda mer proft. Dere har med mange oppfinnsomme og morsomme ting i filmen, som f.eks. å gynge på frukttraller (gjør det til stadighet selv). Funny stuff

9225022[/snapback]

Tusen takk for god kritikk! Har slått meget godt an i lokalmiljøet her. Skal lage en lignende produksjon for et kjøpesenter, hvor hver ansatt synger en strofe. Sjefen min sendte også videoen til adm. dir. i Coop Sambo, han var visst meget imponert og skulle kontakte markedsføringssjefen for bedrften. Kan bli morsomt.

 

Er nok ekstra morsomt å se for folk som jobber/har jobbet på butikk! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Da vi lagde film på skolen brukte vi den tralla biblotekaren brukte til å trille rundt bøker av ymse slag. Det ble noen små "shake" grunnet hjul av firkantet vesen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...