Gå til innhold

Jeg har fått ny bil!

Mauro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mye ga du for denne flotte bilen? Og i en alder av 18-19, hvordan har du penger til dette?

9190711[/snapback]

Hehe, er 19 å kjøper den av en kamerat av meg, så jeg gir litt mindre enn den som står i annonsen. :) Ho ho! :w00t:

Skrevet
Hvor mye ga du for denne flotte bilen? Og i en alder av 18-19, hvordan har du penger til dette?

9190711[/snapback]

Hehe, er 19 å kjøper den av en kamerat av meg, så jeg gir litt mindre enn den som står i annonsen. :) Ho ho! :w00t:

9190714[/snapback]

Oppdatere signaturen da kanskje. :)

Skrevet

9190711[/snapback]

9190714[/snapback]

Oppdatere signaturen da kanskje. :)

9190781[/snapback]

Tja, tenkte på det, men henter den ikke før i morgen! :)

Skrevet

Heldiggrisen. :D Nydelig bimmer det der, du blir sikkert fornøyd også. Noen planer for bilen? Eller skal du holde den orginal? Få opp noen bilder når du har kjøpt den da. :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

pliz ikke finn på og style den bilen med div tull, det er sykt tøff som den er med m-tech

Skrevet (endret)

hvordan får 18-19 år rå til noen sånt,arv? mor og far kjøpt til deg? ikke si du rikman gutt ?

Endret av lordsmygen
Skrevet
hvordan får 18-19 år rå til noen sånt,arv?  mor og far kjøpt til deg? ikke si du rikman gutt ?

9216751[/snapback]

:)

9217378[/snapback]

Det ville du ikke svare på?

Skrevet
hvordan får 18-19 år rå til noen sånt,arv?  mor og far kjøpt til deg? ikke si du rikman gutt ?

9216751[/snapback]

:)

9217378[/snapback]

Det ville du ikke svare på?

9218200[/snapback]

Er det dette man kaller "janteloven" ? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...