Sniken_123 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Finnes det noen fighting spill til pc som går an å spille på lan? Tenker da på slike vs. spill som f.eks Tekken, Fight Night Round 1,2 og 3 og denslags spill som er en mot en.
Sniken_123 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Eksisterer ikke slike spill? Ingen som kan spilles over internett heller?
dimdal Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Her har du noe. Husker hvertfall jeg spillte den første versjonen av dette, skikkelig tøft spill med roboter som sloss. (Dog var jeg 8-9år også, da er jo alt med roboter tøft!)
RogueAlien Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) Ser ut at det kommer et fighter spill på pc til August 2008 også. Hvor bra det blir kan jeg ikke vite. KwonHo: The Fist of Heroes - Gamespot EDIT: Jeg liker ikke Fighter spill egentlig. Jeg var innom tråden også la jeg merke til denne greia på gamespot. Håper du hadde bruk for det. Endret 2. august 2007 av RougeAlien
Sniken_123 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) Begge to så veldig bra ut , skjønner at dette er en sjelden sjanger til pc. Noen som vet om fler? Endret 2. august 2007 av Sniken_123
V5R1X Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Vel, hvis du ikke er så kresen på grafikk så er jo de gode gamle Street Fighter-spillene tilgjengelige for LAN-spilling vha f.eks. SNES-emulator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå